Suma de 100.000 de lei va fi oferită de Muzeul Național de Artă Timișoara petru a fi realizate serviciile de comunicare și PR aferente expoziției Victor Brauner, care va fi vernisată în weekendul de deschidere a TM 2023. Anunțul de cumpărare directă a fost publicat pe SEAP pe data de 13 decembrie, urmând să fie încheiată procedura pe 15 decembrie. Ofertantul ales, o firmă din București.
Promovarea expoziției Victor Brauner, care va fi deschisă în luna februarie la Timișoara, va costa 100.000 de lei, adică 20.289,74 de euro, plus TVA. Asta arată informațiile prezentate în procedura de cumpărare directă inițiată de Muzeul Național de Artă, care va găzdui cele 80 de exponate ale artistului.
Banii vor fi plătiți pentru ”Servicii de comunicare si PR pe teritoriul României pentru expoziția Victor Brauner”.
”Proiectul își propune prin agenția de PR Națională selectată, să atragă un public divers demografic, local și național și să mențină o prezență constată și de impact pe canalele media tradiționale și pe social media”, se spune în caietul de sarcini.
Și, se pare, agenția națională a fost aleasă. Oferta la cumpărarea directă a fost cea a S.C. Bortun Olteanu Consultanta S.R.L din București.
Tot din caietul de sarcini mai aflăm că firma dacă acceptă va trebui să ”presteze” chiar din decembrie anul acesta, în cadrul unei ”Promovări anticipative a expoziției”, pentru care va primi 25% din suma totală. Jumătate din bani vor merge la prestator în timpul expoziției, iar restul de 25% vor fi plătiți pentru promovare după încheierea expoziției.
Comentarii prin facebook