Cei aproape 11 kilometri din autostrada A1, care lipsesc între Lugoj și Deva, celebra porțiune cu ”tuneluri pentru urși” ar urma să intre în ”producție” în luna mai. Constructor este cea mai mare societate din domeniu din România la acest moment, o problemă ar fi că aceasta are în acest moment contracte de execuție pentru 440 de kilometri de autostradă și drum expres și ar putea exista problema de a nu avea destui oameni sau utilaje pentru a face față tuturor contractelor. Grindeanu ne asigură că nu vor fi probleme.
Au destule utilaje, sunt extrem de serioși și, de obicei, chiar termină înainte de termen, spune Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor despre UMB. Deși aceștia au câștigat 10 din cele 13 tronsoane ale Autostrăzii Moldovei, la care se adaugă și alte lucrări de infrastructură rutieră, dotările existente și ritmul de lucru aplicat, permit companiei să ducă un număr ridicat de șantiere. Acum există un registru al utilajelor, același camion nu poate fi înregistrat pe două șantiere, subliniază Grindeanu.
”Pe partea cu tunelurile pentru urși, în luna mai se termină proiectarea se va intra în execuție. Avem constructor serios, acesta are în execuție 440 km de autostradă și drum expres. Pot face față, sunt extrem de bine organizați. Nu am semnale că nu se va ține firma de termene, ci chiar cred că vor termina înainte. Pe Autostrada Moldovei, nu am niciun semn că nu fac față. Sunt extrem de bine organizați, au lucrurile și fluxurile puse la punct. Trebuie să spun că este chiar motiv de mândrie că un constructor român să aibă capacitatea aceasta”, a declarat Grindeanu..
Comentarii prin facebook