Cinci ani și nu mai puțin de 68,9 milioane de lei este propunerea lansată de Primăria Timișoara pentru găsirea unei firme care să se ocupe de activitatea de deratizare, dezinsecție și dezinfecție din oraș. Licitația a fost publicată pe SEAP și acum sunt așteptate propunerile.
Municipalitatea timișoreană s-a văzut pusă în situația de a semna un contract provizoriu cu societatea care s-a ocupat în ultimii ani de prestarea acestor servicii, Coral Impex, pentru că cel în vigoare a expirat, fără a se găsi un executant pentru un contract nou. Așadar, societatea amintită a primit un ”provizoriu”, pentru maxim 16 luni, perioadă în care să se organizeze o nouă licitație. În caz contrar, orașul era în pericol să rămână fără o firmă care să rezolve problema șoarecilor, șobolanilor, muștelor sau țânțarilor.
În acest sfârșit de săptămână, pe SEAP a fost urcat, poate neașteptat de rapid, anunțul de licitație. Suma alocată este una uriașă, de aproape 69 de milioane de lei, respective 82 de milioane de lei cu TVA, iar durata contractului este de cinci ani.
”În baza contractului se vor presta servicii privind „Delegarea de gestiune a serviciului de salubrizare pentru activitatea de deratizare, dezinsecție și dezinfecție pe domeniul public al Municipiului Timișoara”, în conformitate cu cerințele documentației de atribuire. Deratizarea reprezintă un complex de măsuri aplicate permanent în scopul menţinerii sub control a înmulţirii rozătoarelor dăunătoare (şoareci, şobolani), vectori de maladii transmisibile şi/sau generatoare de disconfort şi menţinerea acestora la un nivel numeric redus. Serviciile se vor presta astfel încât să nu provoace daune de orice natură obiectivului unde se aplică procedura şi nu vor afecta viaţa şi sănătatea oamenilor şi a mediului ambiant.”, se spune în anunț.
Suma plătită la precedentul contract subsecvent a fost net inferioară, de puțin peste 16 milioane de lei.
Comentarii prin facebook