Primăria Timișoara anunță o nouă victorie în unul dintre procesele pe care le are pe tema organigramei de personal. Este un proces intentat de Sindicatul Liber al Salariaților Primăriei Municipiului Timișoara pentru suspendarea organigramei adoptate în 2023, prin Hotărârile de Consiliu Local nr. 230 și 231.
Conform Primăriei Timișoara, Sindicatul respectiv ar fi încercat de mai multe ori să blocheze reforma administrativă a instituției.
“Sindicatul Liber al Salariaților, ce reprezintă 10% dintre salariați a încercat în ultimii 3 ani, în repetate rânduri, blocarea reformei administrative și a reorganizării instituției inițiate de administrația actuală. Astfel, a atacat în instanță atât organigramele administrației, cât și concursurile de angajare lansate”, anunță primăria.
Conform Primăriei Timișoara, decizia Curții de Apel confirmă că “Primăria Municipiului Timișoara funcționează în continuare conform organigramei în vigoare”.
Ultima modificare majoră adusă prin schimbarea de organigramă a fost înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar, la cererea instanțelor judecătorești.
Primăria Timișoara a inițiat un proiect nou de modificare a organigramei în urma măsurilor fiscal-bugetare adoptate prin Legea 296/2023. Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local a fost publicat în urmă cu câteva săptămâni, în data de 15 noiembrie.
În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maxim 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie 2023.
Comentarii prin facebook