Proiectul Centurii Vest Timișoara pare din nou în impas. Societatea clujeană care a mai contestat o dată proiectul a depus o nouă contestație, după ce a fost anunțat câștigătorul licitației organizate de CNAIR pentru proiect. În urma concursului, turcii de la Nurol Insaat Ve Ticaret AS au primit contractul, dar cei de la ARL Cluj, companie care aparține celor de la Strabag, a contestat din nou procedura.
ARL Cluj pare să aibă o afinitate pentru procesul de contestare a licitațiilor din zona Timișoara, iar la cea pentru realizarea noului drum de legătură DN 59 bifurcația spre Sânandrei – A1, chiar au avut succes, obținând contractul de realizare, deși altă firmă a fost anunțată câștigătoare. Și în cazul Centurii Vest a mai depus o dată o contestație, iar acum revine cu una nouă. Contractul în valoare de 1,7 miliarde de lei pentru proiectarea și construcția proiectului ultimei bucăți din Centura Timișoarei a fost din nou contestat de firma clujeană, la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).
După încheierea procedurii, ministrul Transporturilor a anunțat că societatea turcă a câștigat licitația. Din documentele depuse în contestație, cei de la ARL ar solicita accesul la documentele care au stat la baza evaluării ofertelor și acordarea contractului către Nurol.
Varianta Ocolitoare Timişoara-Vest are 13,90 km şi trebuie realizată în 30 de luni, dintre care şase luni proiectare şi 24 luni execuţie. Sunt prevăzute construirea unui pasaj peste DN59A, continuat cu un pasaj peste CFR 100, în lungime totală de 750 metri; un pasaj peste DN 6 și CF 133 (450 m); un pod peste canalul Bega și peste rezervoarele de nămol ale Aquatim (450 m); 4 noduri rutiere, cu DN 69 /E671 și cu Drumul Național Centura Timișoara, la intersecția cu DN 6, la intersecția cu DN 59A și la intersecția cu Radiala de Vest a Timișoarei/C30.
Comentarii prin facebook