Concurență mare pe șantierul de realizare a Centurii Vest Timișoara. Cinci firme și asocieri de firme, din mai multe țări, se luptă pentru contractul de 1,7 miliarde de lei.
Miercuri a fost termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru contractul de realizare al Centurii Vest Timișoara, ultimul segment rămas nerealizat din inelul complet.
”Încă un pas important pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest! Astăzi, la termenul limită stabilit, au fost depuse 5 oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție ale VO Timișoara Vest în lungime de aproximativ 13,90 km. Ofertele au fost depuse de către constructori și Asocieri din România, Ucraina, Turcia și Spania. Valoarea lucrărilor de proiectare și construcție a Variantei Ocolitoare Timișoara Vest, finanțate din Fonduri Europene Nerambursabile este de peste 1,69 miliarde lei fără TVA. După semnarea contractului, antreprenorul va avea la dispoziție 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor”, a anunțat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.
Varianta de Ocolire Timișoara Vest face parte din rețeaua TEN-T Centrală, va realiza conexiunea rutieră între DN Centura Timișoara și Varianta Ocolitoare Timișoara Sud (în execuție) și va sprijini inclusiv dezvoltarea economică regională. Această centură va avea profil de Drum Național cu două benzi pe sens, iar în cadrul contractului vor fi realizate 10 lucrări de artă, din care 3 sunt de o complexitate tehnică ridicată: Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59+Pasaj peste CF100 în lungime de ~750 m; Pasaj pe varianta de ocolire peste DN 6 și CFR133 în lungime de ~450 m; Pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol în lungime de ~450 m.
De asemenea, pentru asigurarea relațiilor de trafic, se vor amenaja 4 noduri rutiere după cum urmează: Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT); Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN6; Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN59A; Nod rutier la intersecția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest cu Radiala Nouă de Vest (C30).
Cele cinci oferte au fost depuse de
1. Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (România)
2. Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (România – Ucraina)
3. Asocierea SC Drumuri și Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML.RO SRL (Asociat 6) (România – Spania)
4. NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Turcia)
5. Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB România SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (România)
Comentarii prin facebook