Cei de la UMB au oferit Ministerului Transporturilor asigurări că vor finaliza la timp lucrările la tronsonul de A1 cu tuneluri pentru urși și că nu se va pierde niciun leu din banii europeni alocați. Dorinel Umbrărescu, deținătorul UMB, a fost prezent la Timișoara, marți, unde a participat la ședința Comitetului de Monitorizare Programul Transport 2021-2027.
UMB trebuie să realizeze lotul de 10 km din A1, Lugoj – Deva, cuprins între Margina și Holdea, singurul lipsă din proiect. Deocamdată se lucrează la partea fără tuneluri, dar trebuie începute lucrările și la cele două tuneluri, care vor avea o lungime totală de aproximativ doi kilometri. În mod normal, durata de execuție este de 34 de luni, ceea ce ar însemna finalizarea lucrărilor, conform termenului maxim, după anul 2026, limită pentru cheltuirea banilor europeni.
Secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, spune că a avut discuții inclusiv cu Umbrărescu.
,,Am avut o discuție foarte aplicată și importantă și cu constructorii importanți prezenți la acest eveniment, români și străini, printre care Dorinel Umbrărescu (grupul de firme UMB), Gabriel Stanciu (Alstom) și Ilker Gülen (Nurol): În ceea ce privește grupul de firme UMB, care are cele mai multe contracte finanțate prin PNRR, am reafirmat împreună că România nu va pierde niciun euro din acest program alocat pentru infrastructura rutieră”, a spus secretarul de stat, pe Facebook, după discuțiile purtate.
Comentarii prin facebook