Agenția de turism Ultramarin mai face un pas în planul său de a promova România ca destinație turistică pentru străini. A implementat cu succes în ultimii ani programul „Iubește România Ta” prin care a promovat frumusețile țării noastre printre români, iar acum echipa Ultramarin a început promovarea României și în străinătate.
Romania, destinatie turistica interesanta pentru austrieci
Patru zile de târg, peste 150.000 de vizitatori și 800 de expozanți din 70 de țări. Acestea sunt cifrele din acest an al celui mai mare târg de turism din Austria, la care agenţia de turism Ultramarin a participat zilele trecute. Rezultatele discuțiilor cu partenerii austrieci sunt încurajatoare, mai ales că prezența României a fost remarcată de toată lumea.
Agentia Ultramarin, pregatita pentru turisti de pe orice continent
Agenţia de turism Ultramarin se aliniază din mers noilor tendințe în turismul european. Acestea vizează promovarea Bătrânului Continent ca destinație turistică unică, lucru care stă la baza majorității pachetelor oferite de cunoscutul operator timișorean.
Gabriela Petcana: „Banatenii sunt cumpatati chiar si cand cumpara vacante
Dacă vă gândiți la o vacanță de iarnă departe de acasă, încă nu e târziu să faceți rezervări. La Iulius Mall are loc, în acest sfârșit de săptămână, un târg de turism care poate reprezenta o ocazie perfectă de a găsi destinația preferată. Agenția Ultramarin are întotdeauna oferte de nerefuzat, poate și pentru că fondatoarea ei, Gabriela Petcana, s-a apucat de acest business tocmai fiindcă îi place să călătorească. A ales bine, pentru că, după 11 ani, Ultramarin este un nume solid în domeniu. La Topul Firmelor organizat de CCIAT, agenția a obținut locul al treilea la categoria Turism.