Agenţia de turism Ultramarin se aliniază din mers noilor tendințe în turismul european. Acestea vizează promovarea Bătrânului Continent ca destinație turistică unică, lucru care stă la baza majorității pachetelor oferite de cunoscutul operator timișorean.
Managerul general al Ultramarin, Gabriela Petcana, a participat la Forumul economic şi comercial China – Europa Centrală şi de Est, desfăşurat la Palatul Parlamentului din Bucureşti. Domeniile în care China își propune să dubleze schimburile economice cu România sunt IT, energie, agricultură şi turism. „Tendința este de a promova întreaga Europă ca destinaţie turistică unică, de o mare diversitate, şi nu ţările individual. Principalele segmente pe care trebuie să se concentreze turismul în Europa sunt turismul de sănătate, turismul cultural, turismul activ şi de aventură, descoperirea naturii şi city-breakurile. Pachetele noastre de servicii sunt orientate tocmai spre aceste segmente, așa că ne simţim pregătiţi să primim turişti de pe orice continent”, explică Gabriela Petcana.
O altă noutate este promovarea circuitelor pan-europene. Și la acest capitol, Ultramarin se înscrie în trend, promovând deja, la cel mai mare târg de profil din lume desfăşurat la Berlin, turismul în Euroregiunea Dunăre-Criş-Mureş-Tisa. „Foarte bine primite au fost tururile gastronomice desfăşurate timp de trei zile pe teritoriul a trei ţări – Turul Vinului, Turul Berii, Turul Schnapsului, Festivalul Dovleacului de la Kikinda, Festivalul Clătitelor de la Moneasa sau Festivalul Papricaşului de la Buziaş”, mai spune managerul agenției timișorene. În prezent, se lucrează la creearea unui brand comun pentru Europa ca destinaţie. Studiile arată că Europa Centrală şi de Est este subregiunea cu cea mai mare creştere în turism, motiv pentru care este necesară încurajarea cooperării între țările din această regiune.
Comentarii prin facebook