Dacă vă gândiți la o vacanță de iarnă departe de acasă, încă nu e târziu să faceți rezervări. La Iulius Mall are loc, în acest sfârșit de săptămână, un târg de turism care poate reprezenta o ocazie perfectă de a găsi destinația preferată. Agenția Ultramarin are întotdeauna oferte de nerefuzat, poate și pentru că fondatoarea ei, Gabriela Petcana, s-a apucat de acest business tocmai fiindcă îi place să călătorească. A ales bine, pentru că, după 11 ani, Ultramarin este un nume solid în domeniu. La Topul Firmelor organizat de CCIAT, agenția a obținut locul al treilea la categoria Turism.
Care e secretul „rezistenței” agenției? Vedem cum firme apar și mor…
Am alături de mine o echipă de oameni minunați, îndrăgostiți și ei de domeniul turismului, buni profesioniști, dar și oameni de calitate și cred că asta spune totul. Rezistența pe piață vine adaptându-ne permanent tendințelor. Avem produse unicat în comparație cu alte agenții de turism, ne selectăm foarte atent partenerii. Rezistăm pentru că muncim foarte mult, dar o facem cu placere.
Ce se caută cel nai mult în perioada aceasta?
Destinațiile de schi din Austria și Slovacia sau cele exotice sunt cele mai atractive acum. Timișorenii își iau bilete la schi și în Bulgaria. O atenție deosebită e acordată locurilor exotice, unde acum, când la noi vremea s-a stricat, e cald. În perioada sărbătorilor de iarnă avem trei curse charter, spre Egipt, cu plecare din Timișoara.
O altă zonă de interes este cea de spa sau balneoterapie. Sunt la mare căutare destinațiile din Ungaria sau Austria, dar și cele de la noi. Pe scurt, cele unde se ajunge ușor.
Care e profilul turistului bănățean?
Turiștii din vestul țării sunt cumpătați chiar și când cumpără vacanțe. Îi interesează în primul rând siguranța, sunt atenți la detalii și caută să obțină avantaje. Pot spune că sunt mari amatori de oferte speciale puse pe piață. Agenția de turism Ultramarin este specializată pe vânzarea de circuite culturale, fie că e vorba de cele de week-end sau unele care durează o săptămână sau două.
Am format o comunitate de turiști care s-au împrietenit în timpul excursiilor, oameni care se simt bine împreună, care se revăd cu bucurie în șapte excursii, însoțiți de ghizii dedicați. Sunt turiști despre care ni se spune că se remarcă chiar și printre grupurile din străinătate, prin comportament civilizat, interes pentru cultura și viața comunităților vizitate și nu în ultimul rând prin pofta de viață de care dau dovadă.
Care e bugetul alocat de bănățeni vacanțelor?
Depinde de tipul de vacanță. Pachetele de weekend se vând de la 20 la 185 de euro, iar pentru sejururi bugetul mediu este în jur de 400 de euro. Pentru destinațiile exotice, prețurile sunt în jur de 1.000 de euro de persoană.
Se merge mai mult cu avionul? Sau lumea preferă excursiile „pe roți”?
Vindem echilibrat. În ultima vreme avem multe cereri pentru destinații unde se poate ajunge cu mașina sau cu autorcarul, dar la fel s-a remarcat o creștere a călătoriilor cu avionul. Vindem foarte bine pachete cu zboruri charter direct din Timișoara.
Agenția Ultramarin a fost prima care a semnat un contract pentru un zbor charter din Timișoara. Acesta a avut destinația Salonic, în 2004. De atunci în fiecare an, alături de partenerii din Team Travel am oferit clienților din vestul țării plecări cu avionul din Timișoara către alte destinații interesante: Mallorca, Corfu, Malta, Barcelona sau spre Riviera adriatică a Italiei, noua destinație a verii care a trecut.
Foto Ofensiv Press
Comentarii prin facebook