STPT anunță revenirea pe vechiile trasee a troleibuzelor de pe liniile 14 și M14. De asemenea, va fi modificată și ruta pe care se deplasează Expresul 3.
Propunere de la Robu: Decat sa se enerveze calatorii, mai bine nu anuntam in cat timp vine tramvaiul!
Dacă ați constatat că unele panouri din stațiile de transport în comun nu mai afișează timpii de sosire, nu vă îngrijorați! Nu e o eroare de sistem, ci o cerință a primarului Nicolae Robu, care are grijă de… nervii călătorului.
Nicu Bitea este noul director adjunct al STPT. Robu: Are capacitate manageriala
Societatea de Transport Public Timișoara, fosta RATT, atacă noul an cu forțe proaspete. Urmează, în câteva săptămâni, să fie stabilită formula de conducere, cu un nou consiliu de administrație și, poate, chiar un nou manager, dar, până atunci, a fost numit un director adjunct. Este vorba despre liberalul Nicu Bitea.
Reguli noi pentru vechea RATT. Pentru ce ar putea primi STPT 500.000 euro de la bugetul local
Curse ocazionale, inclusiv internaționale, care ar urma să fie plătite de la bugetul local, de până la 2,2 milioane de lei / an. Asta, pe lângă alte servicii prestate de fosta RATT, actuala STPT, urmează să fie votat de consilierii locali în primul plen din 2018. Aceste servicii vor putea fi solicitate de așa-numite entități, unele chiar și fără personalitate juridică. UPDATE: Proiectul a trecut cu un amendament important.
Modificari pe traseul autobuzului 3
Reprezentanții Societății de Transport Public Timișoara anunță că de luni, 8 ianuarie, modifică traseul autobuzului 3. Acesta nu va mai circula pe strada Polonă.
STPT nu va avea sigla o cruce. Robu: O spun ferm, nu va arata asa
RATT se transformă în SPTP, așa cum a decis în vară CL Timișoara, dar transformarea s-a lăsat deja cu o dispută. De această dată, doar una online, în care, în Ajunul Crăciunului, s-a implicat și primarul Nicolae Robu. Este vorba despre sigla viitoarei societăți comerciale.
Program modificat la chioscurile de bilete ale fostei RATT
În perioada sărbătorilor, punctele de lucru al Societății de Transport Public Local Timișoara, fosta RATT, vor avea un program speciale. De asemenea, din luna ianuarie, în cazul unora dintre ele, va fi modificat orarul.
De ce vin rar tramvaiele si autobuzele? Pentru ca… nu sunt calatori. Ce ar trebui sa faca timisorenii
Călătorii au și ei partea lor de vină pentru faptul că autobuzele și tramvaiele din Timișoara circulă cu frecvență redusă. Asta susține primarul Nicolae Robu, conform căruia STPT (fosta RATT) scoate pe traseu mijloace de transport în funcție de nevoi. Dacă nu validați biletele, e ca și cum n-ați circula…