Mucegai, materie primă fără identificare, produse alimentare depozitate în condiţii deplorabile. Sunt doar câteva dintre neregulile descoperite de inspectorii de la Protecţia Consumatorilor la un local renumit din Piaţa Operei, Massimo. Acesta a fost închis, iar patronii amendaţi.
La puţin timp după ce Sorins Susanu, şeful reinvestit al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Vest, prezenta un scurt bilanţ al primelor şase luini de activitate, un alt local a fsot descoperit cu probleme. A 198-a „victimă” din acest an al celor de la Protecţia Consumatorilor a fost Massimo, unul dintre cele mai cunoscute localuri din Piaţa Operei. Restaurant-cafenea-gelaterie, la Massimo inspectorii CRPC au descoperit mai multe nereguli: mucegai, materie primă fără acte de identificare, produse alimentare depozitate în condiţii neconforme (materie primă din care se face îngheţata, ingrediente pizza) etc.
Inspectorii au decis închiderea localului până la remedierea acestor nereguli, fiind administrată şi o amendă. Evident, au fost distruse imediat mai multe produse, printre care torturi de îngheţată. „Indiferent de cine este agentul economic sau cât de bine este poziţionat, vom aplica aceeaşi măsură pentru fiecare dintre ei, iar măsurile vor fi în consecinţă, în funcţie de problemele descoperite. Le atrag atenţia tuturor agenţilor economici să nu pună mai presus câştigul financiar în detrimentul consumatorilor”, a declarat pentru deBanat Sorin Susanu.
Foto Facebook
Comentarii prin facebook