Un număr de 17 echipe se ocupă, din partea Primăriei Timişoara, de rezolvarea diferitor probleme cu care se confruntă persoanele bătrâne din cauza restricţiilor date de pandemia de coronavirus. Acum, municipalitatea a dat Direcţiei de Asistenţă Socială echipamente de protecţie şi va „ataca” şi problema celor izolaţi la domiciliu şi care nu au rude sau prieteni care să-i aprovizioneze cu cele necesare vieţii.
Prin intermediul Direcţiei de Asistenţă Socială, în ultima săptămână au fost deservite 685 de cazuri la care cele 17 echipe mobile s-au deplasat la domiciliu şi au efectuat cumpărături sau au ridicat medicamentele de pe reţetele medicale.
„În perioada 24 martie – 3 aprilie au fost repartizate 523 de cazuri sociale către 17 echipe mobile pe care Direcţia de Asistenţă Socială a Primăriei Timişoara le-a constituit. În momentul de faţă sunt 454 de cazuri în lucru, inclusiv persoane peste 65 de ani, cărora le este adusă mâncarea acasă de către echipele noastre, ale Direcţiei de Asistenţă Socială. 685 de cazuri de deplasare a echipelor mobile pentru cumpărături, pentru obţinerea de reţete medicale, avem monitorizate până în momentul de faţă”, a anunţat Nicolae Robu, primarul Timişoarei.
Acţiunea „promo” socială se extinde, vor fi vizate şi persoanele izolate la domiciliu, care nu au rude sau prieteni care să le facă achiziţiile de alimente. Cei în cauză pot suna la numărul de telefon 0356 981.
„De astăzi, Direcţia de Asistenţă Socială a primit echipamente de protecţie şi încercăm să asigurăm toate nevoile de cumpărături, diverse reţete şi pentru cei izolaţi la domiciliu care nu au dreptul să părăsească locuinţa şi nu beneficiază de susţinerea familiei”, a mai declarat Robu.
Comentarii prin facebook