Municipalitatea timişoreană se pregăteşte de un nou contract-mamut, prin care va aloca aproape 18 milioane de lei, pe patru ani, unei firme care să se ocupe de spălat pe jos şi şters praful prin birouri în clădirea primăriei şi în restul imobilelor deţinute în oraş. Firma victorioasă la licitaţie va avea de spălat sedii administrative, wc-uri publice, săli de sport şi noua bijuterie a coroanei, cele cinci cinematografe deţinute de primărie şi Multiplexity, unităţi care în prezent nu există.
17,8 milioane de lei, plus TVA, pune Primăria Timişoara la dispoziţie în cadrul licitaţiei pentru stabilirea firmei care va primi un contract-mamut, de asigurare a curăţeniei în tot ceea ce reprezintă sediu şi proprietate a municipalităţii.
Acordul va fi unul pe patru ani, cu câte un contract subsecvent pentru fiecare dintre aceştia.
„În baza Acordului –cadru şi a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de curățenie în sediul Primăriei Municipiului Timișoara și în incinta imobilelor
care aparțin Municipiului Timișoara, în conformitate cu cerințele impuse în Caietul de sarcini și anexele acestuia, parte integranta a documentaţiei de atribuire. Valoarea totală estimată a Acordului cadru este de 17.828.389,32 lei fără TVA. Valoarea estimată maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 4.457.097,08 lei fără TVA. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite: Durata prezentului acord cadru: 4 ani (48 luni) începând de la data semnării lui de către părţi. Contractele subsecvente se vor încheia anual sau în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile alocate acestei destinaţii, pe toată perioada de valabilitate a acordului-cadru”, se arată în anunţul de licitaţie.
Conform caietului de sarcini, pe lista locaţiilor unde „uzina” de curăţenie care va lua contractul va trebui să presteze sunt: sediul central al primăriei, un număr de 12 wc-uri publice, un număr de 15 clădiri ale primăriei, Bazinul de Înot din Circumvalaţiunii, Sala Constantin Jude, dar şi un număr de şase locaţii care în acest moment nu există ca atare, vorbim despre cele patru cinematografe şi viitorul Multiplexity, adică unităţi care nu prea ai ce curăţenie să faci.
Cine va lua contractul va avea mult de lucru. Angajaţii respectivei firme vor şterge praful, vor dezinfecta zilnic telefoanele, calculatoarele, tastaturile, vor curăţa geamurile şi uşile, clanţele acestora, mobilierul, iar de două ori pe an vor face curăţenie generală.
Conform caietului de sarcini, pentru obţinerea contractului de 18 milioane de lei este nevoie de 21 de persoane, care să lucreze în două ture de opt ore pe zi, timp de cinci zile pe săptămână.
Comentarii prin facebook