Primăria Timișoara va organiza, la scurt timp, în același loc, două dezbateri publice pe teme relativ similare, care se referă la activitățile de construcții și impactul asupra mediului. Cetățenii pot discuta pe temele respective, fie online, fie la sediul primăriei.
Eficiența municipalității timișorene crește permanent, ca dovadă instituția va bifa, la doar o oră și jumătate diferență două dezbateri publice în aceiași zi și în aceiași locație. Rămâne de văzut ce se va întâmpla dacă prima dintre dezbateri se va prelungi. O situație oarecum similară a avut loc de curând, atunci când o altă dezbatere publică s-a suprapus cu un plen extraordinar. Atunci, ședința consilierilor locali programată inițial online, dar la aceiași oră cu dezbaterea publică, a fost brusc mutată „offline”, în sala de ședințe a municipalității, dezbaterea fiind la fel de brusc mutată în cu totul altă locație, la Centrul de Proiecte.
Așadar, Primăria Timişoara va organiza joi, 26.05.2022, ora 17.30, dezbaterea publică pe marginea Proiectului de hotărâre referitor la aprobarea Regulamentului privind gestionarea deșeurilor din construcții și demolări în Municipiul Timișoara
Dezbaterea se va desfășura în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, et. 1 și prin platforma online ZOOM. Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 25.05.2022, ora 15. Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 25.05.2022, ora 1500 intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online. Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant. Proiectul de hotărâre poate fi consultat online https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=5A045E4FAE0214C9C22588020040702F.
Totodată. Primăria Timişoara va organiza joi, 26.05.2022, ora 16, dezbaterea publică pe marginea Proiectului de hotărâre referitor la aprobarea Regulamentului privind stabilirea măsurilor de protecția mediului în timpul executării lucrărilor de construcții în Municipiul Timișoara. Dezbaterea se va desfășura în sala de consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, bd. CD Loga nr. 1, et. 1 și prin platforma online ZOOM. Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau în format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 25.05.2022, ora 15. Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 25.05.2022, ora 15, intenția de participare și, totodată, vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online. Participanții la dezbatere, care se înscriu la cuvânt, își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat online https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=2E4399AEC010B9BCC22588410036E07E
Comentarii prin facebook