Nu a fost deschidere cu tigăi date gratuit sau farfurii la un leu bucata, dar interesul pentru inaugurarea pentru public a celui mai nou magazin Ikea, cel de la Timișoara, joi, la ora 10, a fost unul care chiar a atras un interes major. Încă înainte de deschiderea magazinului, parcarea era deja ocupată, semn că brand-ul cunoscut atrage.
Imaginea retailerului suedez de mobilier și decorațiuni pentru casă și locuință a fost în sine un adevărat magnet. Oamenii veneau la poarta celui mai nou magazin, primul din afara Bucureștiului, încă de dinaintea deschiderii, special pentru a întreba când pot să cumpere din produsele respective.
Autoritățile locale s-au arătat extrem de bucuroase de sosirea suedezilor aici.
”E un semn mare din partea investitorilor că încrederea în Timișoara va continua. Nu este o încredere doar economică, ci și una culturală și socială. Această investiție va deschide multe alte căi pentru prosperitatea timișorenilor. Ceea ce e clar e că această zonă se va transforma radical, orice Ikea vine, atrage după el și alte magazine. Ne va face și mai atractivi, nu doar pentru regiunea din vestul româniei, ci și pentru serbia și ungaria, oameni nu o să mai meargă la Budapesta sau Belgrad ci vor veni la Timișoara. Efectele secundare economice vor fi mari, nu doar investiția în sine”; spune primarul Timișoarei, Dominic Fritz,
Primarul Dumbrăviței, localitatea unde își are sediul magazinul, Horia Bugarin, spune că se așteaptă la o creștere semnificativă a taxelor locale, nu știe dacă va fi cea mai mare contribuție, dar a spus că, în mod sigur, taxele de autorizare plătite de Ikea la Primăria Dumbrăvița au fost cele mai mari plătite vreodată.
Și șeful Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, e încântat de sosirea în județ a cunoscutului brand. E o recunoaștere a calitîții investiționale a Timișului, spune acesta.
”Ikea înseamnă pentru Timiș o investiție majoră și, nu neapărat, una majoră, ci una sustenabilă energetic, dar și una implicată în viața comunității. Timișul și timișorenii au fost întotdeauna atrași de un brand de renume. Pe vremea comuniștilor, noi aici aveam brand-uri pe care alții din alte zone ale României nu le aveau. Timișul este după București al doilea loc din țară în ceea ce privește investițiile. Deschiderea acestui magazin este o recunoaștere pe care Timișul și Timișoara îl ocupă în acest peisaj investițional.”, a declarat Nica.
Comentarii prin facebook