Societatea de Transport Public Timișoara a lansat o nouă licitație pentru achiziționarea de combustibil, necesar funcționării vehiculelor din dotare. Ceea ce este interesant e că, în ciuda faptului că mare parte din flota de autobuze a societății a devenit electrică, necesarul de combustibil solicitat este același cu cel de anul precedent.
Totodată, prin caietul de sarcini, STPT cere ca societatea care va furniza combustibilul, pe bază de carduri, să ofere societății de transport raporturi detaliate despre ce și cât consumă fiecare mijloc de transport în comun care alimentează, inclusiv consum la suta de kilometri.
Conform caietului de sarcini, STPT solicită motorină EURO 5, în cantitate de 2,9 milioane de litri, respectiv benzină în cantitate de 40.000 de litri. Pentru cantitatea solicitată se oferă 19,8 milioane de lei. Prin comparație, suma oferită anul precedent, a fost de 22 de milioane de lei, semn că prețurile carburanților au scăzut.
Condițiile prevăzute pentru participarea la licitație sunt foarte clar stabilite, dar și selective.
Alimentarea cu carburant se va face pe bază de carduri personalizate pe număr de înmatriculare al autovehiculului şi să fie securizat prin cod PIN. Ofertantul trebuie să dispună de un sistem de monitorizare în timp real prin care beneficiarul să poată verifica în orice moment cantitatea de carburant achiziţionată respectiv, kilometrii realizaţi de la ultima alimentare pe tip de autovehicul, respectiv pe întreg parcul auto.
Foarte important, în cazul în care beneficiarul întârzie cu plata facturii, ofertantul nu blochează cardurile ci pune penalizări.
STPT vrea să transmită asupra furnizorului de carburant realizarea operațiunilor de monitorizare a șoferilor. Vă reamintim că Primăria Timișoara a lansat o amplă operațiune de ”tăiere” a consumurilor de carburanți ale mijloacelor de transport în comun, în acest scop montând sisteme GPS și protecții la locul de alimentare al vehiculului. Operațiunea s-a lăsat cu un scandal, după ce șoferii au fost acuzați că sunt făcuți hoți.
Prin noul contract, furnizorul de carburanți va trebui să ofere un sistem de monitorizare care trebuie sa genereze minim următoarele rapoarte: raport facturi emise raport tranzacții pe vehicul (nr. card, nr. auto, kilometraj, statia, data si ora, produsul, suma, cantitatea alimentată), raport consum efectiv l/100km pentru fiecare vehicul în parte si consum mediu/model/100km, notificare alimentare peste capacitate rezervor benzină fără plumb pentru autovehicule cu motor cu aprindere prin scânteie.
Comentarii prin facebook