Ca o coincidență sau nu, cu puțin timp înainte ca șantierul Centurii Sud să se încheie, constructorul a primit autorizația de construire și pentru porțiunea cu tuneluri din bucata de zece kilometri lipsă din autostrada A1, Lugoj – Deva. Desigur, vorbim despre firma de construcții din România, care se ocupă de ambele proiecte.
Ministerul Transporturilor a anunțat că a emis autorizația de construire pentru cele două tuneluri care vor fi realizate pe bucata de autostradă lipsă din A1 Lugoj – Deva. Pentru partea care nu includea aceste tuneluri fusese deja emisă, iar pe șantier se află peste o sută de muncitori ai companiei UMB.
Contractul pentru proiectarea și execuția lotului Margina (Timiș) – Holdea (Hunedoara) a fost semnat în octombrie 2022 cu asocierea S.C. Spedition UMB S.R.L. – S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. SA & PE Construct S.R.L. – Euro Asfalt d.o.o. Teoretic, șantierul ar trebui închis până la finalul lui 2026, deși este greu de crezut că termenul va putea fi respectat.
Societatea Euro Asfalt, din Bosnia – Herțegovina, a fost inclusă în asociere special pentru a se ocupa de tunelurile respective, având deja experiență în domeniu.
Proiectul tehnic trebuia predat până în luna noiembrie a anului precedent, dar pentru partea cu tuneluri termenul nu a fost respectat. În această primăvară, muncitorii de la UMB au intrat pe șantier și au făcut primele lucrări de amenajare a șantierului și a drumurilor tehnologice.
Cum șantierul Centurii Sud a Timișoarei este aproape de finalizare, constructorul UMB va putea muta muncitorii și utilajele pe șantierul de la Margina – Holdea.
Comentarii prin facebook