Contestatarul ”de serviciu” al ultimelor licitații ale CNAIR, din Timiș, ARL Cluj – Strabag, alături de o altă societate din Oradea, au contestat rezultatul licitației pentru construcția Centurii Vest Timișoara și au avut succes. Exact în ziua în care se deschidea Centura Sud s-a anunțat că cele două contestații au fost admise.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere stabilise deja constructorul care va realiza proiectul, turcii de la Nurol. Dar cele două companii au contestat rezultatul la Comisia Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Așadar, până la soluționarea contestațiilor depuse nu se va putea semna contractul de 1,4 miliarde de lei, pentru proiectarea și execuția Centurii Vest.
Aceasta va face legătura între Centura Nord și Centura Sud, între Freidorf și sensul giratoriu de la Mahle, din Calea Aradului.
Noua centură va avea 4 benzi, iar proiectul include patru noduri rutiere, două pasaje și un pod peste Bega. Durata de execuție este de 30 de luni, din care 6 luni proiectare și 24 de luni execuție.
Comentarii prin facebook