Luni, 24 aprilie, la DRDP Timișoara, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de “Execuție a lucrărilor din cadrul obiectivului Varianta de Ocolire Timișoara Sud – rest de executat”. Până la termenul limită au depus oferte cinci firme și asocieri de firme.
Pe listă apar firme din Ucraina, din Ungaria, dar și cea mai de succes societate din România în domeniul execuției infrastructurii rutiere. Așadar, vom putea ajunge în situația în care ucrainenii vor construi în România, nu invers, țara noastră fiind considerată una care ar putea să participe la reconstrucția țării vecine.
Iată care sunt ofertanții:
– AUTOMAGISTRAL-PIVDEN (Ucraina);
– Asocierea DUNA GROUP INTERNATIONAL Kft (lider de asociere) – DUNA CONSTRUCTII RO SRL (Ungaria – România);
– Asocierea MAXAGRO CENTER SRL (lider de asociere) – DRUMURI SI PODURI BANAT S.R.L. – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA – DIMEX-2000 COMPANY SRL (România – Spania);
– Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – TEHNOSTRADE SRL – SPEDITION UMB (România);
– Asocierea SUPER CONSTRUCT SRL (lider de asociere) – BAUERHOF AGROBANAT SRL – ROSTDORSTROY SRL (România – Ucraina).
Varianta de ocolire Timișoara Sud are o lungime de 25,69 km și o valoare estimată a contractului de 394.100.430,00 Lei, fără TVA. Durata contractului va fi de 72 de luni, din care 12 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la maxim 10 ani. La data rezilierii contractului anterior, în decembrie 2022, progresul fizic al lucrărilor era de 58,26%. În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele depuse.
Comentarii prin facebook