Președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, acuză Primăria Timișoara că blochează lucrările de extindere la patru benzi a drumului județean 691, spre nodul A1 de la Giarmata, refuzând să scoată de sub tensiune rețeaua de alimentare a firobuzelor, chiar dacă, teoretic, a predat spre constructor stâlpii care o susțin.
În concluzie, Nica îl acuză pe ”colegul” său Dominic Fritz, primarul Timișoarei, de… ”țeapă”.
“Am vrut să am încredere în Dominic Fritz atunci când a trimis echipa Primăriei Timișoara să predea stâlpii STPT ca să putem lucra pe DJ691, tronsonul Dumbrăvița. Mi-a fost greu să cred Dominic Fritz își depășește orgoliul de politician și accept lucrarea Consiliului Județean Timiș pe “teritoriul USR” al primarului Bugarin, dar m-am gândit că totuși îi pasă de comunitate, de oamenii care pierd zeci de minute în traficul infernal din Dumbrăvița. Din păcate, în schimbul încrederii, partenerul nostrum de proiect, Primăria Timișoara, ne oferă o țeapă. Nouă, constructorului Strabag, ADR-ului, cetățenilor care circulă pe DJ691. Deși oficial, de frica presei, Primăria a semnat predarea stâlpilor, în realitate, refuză, de aproape o lună de zile, să îi scoată de sub tensiune. Adică, practic, obstrucționează lucrările de pe șantier”, spune Nica.
Conform acestuia, tensiunea trebuia întreruptă în cursul acestei zile, dar nu s-a întâmplat acest lucru.
”În această seară ar fi trebuit întrerupt curentul, dar s-a amânat din nou. Dacă, în cel mai scurt timp, primarul Fritz și echipa Primăriei Timișoara nu încetează acest joc sinistru și rău intenționat al amânărilor, Consiliul Județean Timiș va face uz de toate căile legale, să recupereze, de la Primăria Timișoara, prejudiciul creat și finanțarea europeană care se va pierde”, a încheiat Nica.
Conform informațiilor furnizate de cei de la CJ Timiș, motivul oferit constructorului de cei de la SMTT pentru decizia de a menține rețeaua sub tensiune este că nu ar avea posibilitatea să ofere transport alternativ la cursele de troleibuz.
Comentarii prin facebook