Consiliul Județean Timiș devine partener într-un proiect cu totul inedit, singurul reality show în Social Media din România. Aproape 200 de ore de înregistrări video din județul Timiș se transformă în această toamnă în seria „Treasure Games în Banat”, producție care are premiera pe YouTube, duminică, 15 octombrie.
Prin intermediul acestui show cu totul deosebit, cele mai inedite destinații pentru o călătorie de făcut în Timiș vor fi promovate direct din experiențele video ale participanților. Reality show-ul aduce în atenția publicului 4 echipe de care concurează în cel mai interactiv joc din social media, în Timișoara și în Timiș.
Din echipele de concurenți fac parte: Alina (@ciocolatasivanilie), Ciprian Muntele (@muntele), Marius Chivu (@marius_chivu), Răzvan Moței (@razvanmotei), Emilia Morariu (@morariu.emilia), Silviu Barbul (@lostintimisoara), Bogdan Buzuleac (@bogdan.buzuleac) și Adrian Dan (@adrian.dan.ro).
Participanții la reality show reprezintă în primul rând publicul tânăr, esențial pentru descoperirea și implicarea în trasee de turism cultural în anii viitori. Alături de ei au fost invitați și alți tineri profesioniști din domenii culturale care să contribuie în echipe.
Odată cu peripețiile lor, publicul va afla destinații de vizitat din județul Timiș și Timișoara care surprind prin frumusețe și varietate. Care este povestea criptei lui Bogdanovici Ferentz, unde este Sfinxul din Banat, ce descoperire datată din timpul piramidelor au făcut arheologii, care e legătura dintre Lugoj și cel mai celebru vampir de la Hollywood sau unde se află singurul muzeul al presei din România sunt câteva dintre lucrurile pe care publicul le poate afla din „Treasure Games in Banat”!
La final, pe harta regiunii în care se produce show-ul apar numeroase puncte de vizitat de către public, în vacanțe, sau de dezvăluit urmăritorilor acestei producții. Această strategie de promovare a fost susținută de Consiliul Județean Timiș care s-a implicat în organizare încă din etapa de preproducție și documentare a locurilor mai puțin cunoscute, dar spectaculoase, din județ.
Reality show-ul social media este prezentat de Toader Păun (@teddypaun). Producția creată de Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, este susținută de Raiffeisen Bank. Pe lângă Consiliul Județean Timiș, partenerii „Treasure Games in Banat” sunt Orange și Profi. Reality show-ul s-a bucurat de asemenea de susținerea SIXT, Iulius Town, Timișoreana, Panasonic și Boya, prin MGT.
Comentarii prin facebook