Ce mai cere primarul Nicolae Robu prin notă internă? De exemplu, un concurs de fotografie. Dacă aveți imagini sau filmulețe cu Timișoara realizate de voi și de care sunteți foarte mândri, v-ați putea număra printre câștigătorii competiției organizate, în premieră, de Casa de Cultură.
Primaria Timisoara angajeaza bucatari si ingrijitoare
Primul concurs de angajare la Primăria Timișoara este programat la jumătatea lunii februarie. Sunt aproape 30 de posturi, cele mai multe dintre ele la Serviciul Creșe, iar cei interesați își pot depune dosarele.
Primaria isi cumpara doua scene, tehnicienii si inginerii se inchiriaza
Nu mai închiriem scene, le cumpărăm pe ale noastre! Este concluzia la care a ajuns primarul Nicolae Robu, care a anunțat o achiziție pentru 2017: două scene. Cât vor costa, cu ce fel de „accesorii” vor veni și cine le va gestiona e altă discuție.
Directorul Casei de Cultura e managerul perfect! Robu i-a trimis Corpul de control, el ia nota 10!
Primarul Nicolae Robu a trimis corpul de control la Casa de Cultură, pentru a vedea pe ce se duc banii pe care îi solicită de la bugetul local, în vederea organizării diverselor evenimente. Între timp, Pavel Dehelean, directorul acesteia, a luat… nota 10 la evaluarea anuală, cu recomandarea de a continua „proiectul de management”!
Timfloralis: pe ce scutura bugetul local 300.000 lei! Chiar si pe servicii turistice a la fratii Cristescu
Cazare la hotelul fraților Cristescu, bani pentru servicii de pază, servicii artistice prestate de o firmă aparent inexistentă – sunt doar o parte din „ingredientele” aflate pe nota de plată a celei de-a doua ediții a Festivalului Timfloralis. Organizator: aceeași Casă de Cultură, care a cerut – și primit – de la bugetul local suma de 300.000 lei…
Pe ce mai dam banii: cuib de oua de 7.000 de euro si consultanta de 3.000 de euro, la Targul de Paste!
Cabluri, prelungitoare, mufe, siguranțe și becuri de 80.000 de lei, un cuib de ouă de 30.000 de lei sau sonorizare de 15.000 de lei. Atât va plăti Primăria Timișoara pentru organizarea, de către Casa de Cultură, a Târgului de Paște din acest an. Și mai interesant, municipalitatea va achita și… servicii de publicitate de 15.000 lei, către o persoană fizică!
Primaria, suspectata de musamalizarea afacerii „Targul de Craciun”
Consilierul liberal Ciprian Jichici așteaptă, marți, în plenul CL, explicații legate de afacerea făcută de Primăria Timişoara cu prilejul Târgului de Crăciun, când comercianții au semnat contracte de sponsorizare pentru casa de cultură.
La Primaria Timisoara, sponsorizarea bate spaga, dar micsoreaza si bugetul
Potrivit DEX-ului, „sponsorizare” înseamnă finanțare în scop publicitar. Evident e vorba de o acțiune benevolă. Dincolo de aspecte ce țin de activitatea DNA, Primăria Timișoara a reușit marea performanță de-a modifica chiar și Dicționarul Explicativ al Limbii Române. Ceea ce, trebuie să o recunoaștem, e o performanță.
Scandalul de la Targul de Craciun se muta in plenul CL
Primul plen al Consiliului Local Timișoara va aduce și primele interpelări pe tema scandalului iscat de comercianții de la Târgul de Crăciun. Aceștia au fost obligați semneze contracte de sponsorizare în locul unora legale de închiriere a domeniului public. Consilierii locali cer explicații.
Cu girul primariei, Targul de Craciun sponsorizeaza pe sest Casa de Cultura
Primăria Timişoara face abuz de autoritate, dar susține că totul este în interesul timişorenilor. Cei aproximativ 90 de comercianţi care au avut căsuţe la Târgul de Crăciun nu au semnat contracte de închiriere cu PMT, ci niște contracte de sponsorizare cu Casa de Cultură. Suma medie a „sponsorizării”: 4.000 de lei.
- 1
- 2