Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021 și-a propus să atragă atenția asupra orașului de pe Bega cu ajutorul unui… hashtag. Concret, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate fotografiile pe care le consideră reprezentative pentru oraș. Acestea trebuie însoțite de hashtag-ul „#TM2021”.
În perioada 2 iunie – 31 august, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate pozele pe care le consideră reprezentative pentru capitala Banatului. Imaginile trebuie însoțite de hashtag-ul „#TM2021”. Timișorenii au mână liberă în ceea ce privește pozele, fie că este vorba despre fotografii cu locuri, clădiri, evenimente, sau… farfurii cu mâncare, toate propunerile sunt binevenite. Astfel, cu ajutorul participanților, Asociația Timișoara Capitală Culturală 2021, care se află în spatele campaniei, este în căutare de următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială. Reprezentanții asociației par că și-au dat seama că a venit momentul să se adreseze și tinerilor. „Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene”, a declarat Simona Neumann, director executiv al ATCCE. În fiecare săptămână va fi aleasă cea mai bună fotografie, aceasta urmând să fie postată pe pagina de Facebook. Cele mai reușite 25 de fotografii vor fi incluse în cadrul expoziției „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.
Comentarii prin facebook