Peste 600 de fotografii, oameni, locuri, clădiri, toate având un numitor comun: Timișoara. Campania #TM2012, inițiată pe Instagram de Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, continuă până pe 31 august, în încercarea de a spune, altfel, povestea orașului de pe Bega.
Campania #TM2021 a început în 2 iunie, iar timișorenii par să fi adoptat demersul Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană, care încearcă să afle de la oameni cum se „scrie” povestea culturii în orașul de pe Bega. Până acum, s-au adunat aproximativ 600 de fotografii, postate pe Instagram de peste 50 de utilizatori frecvenți, care au arătat, în fiecare zi, lucruri care definesc cultura în ochii lor. Imaginile surprind clădiri, străzi, parcuri, terase, piețe, dar și festivaluri, concerte și alte activități culturale. Dacă vreți să fiți parte a acestei campanii, mai aveți timp până pe 31 august. Apoi vor fi selectate cele mai representative 25 de fotografii, care vor deveni subiectul expoziției „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, programat undeva la începutul lunii septembrie. Asociația Timișoara – Capitală Culturală Europeană s-a înființat în 2011 și are ca obiectiv principal pregătirea candidaturii Timișoarei la titlul de Capitală Cultural Europeană în anul 2021. Viziunea Asociației este ca Timișoara să devină un pol de excelență în spațiul cultural european. Detalii suplimentare și noutăți despre activitățile ATCCE 2021 puteți găsi pe site-ul dedicat, pe pagina de Facebook şi pe contul de Instagram.
Comentarii prin facebook