Visit Timiş îţi pregăteşte ceva. Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Timiș se implică şi de această dată în evenimentele populare şi îţi pregăteşte surprize la a cincea ediţie a Festivalului Codru. Ești gata să descoperi comorile ascunse ale Timișului la cel mai inedit festival din țară? Visit Timiș te provoacă, în acest sfârșit de…
Visit Timișoara a realizat strategia de turism a orașului. Au răspuns anchetei 20 de actori din societate și populația municipiului/FOTO
Un număr de 20 de interviuri cu actori importanți din diferite domenii ale societății, la care se adaugă mai multe chestionare completate de cetățenii simpli au stat la baza întocmirii primei părți a strategiei de turism a Timișoarei. Proiectul este derulat de organizația Visit Timișoara, cu o echipă internațională de experți de la Toposophy. Această…
Visit Timișoara face catalog cu furnizorii de servicii și spații ce pot găzdui evenimente și congrese
Visit Timișoara, organizația care promovează capitala Banatului, își propune să susțină un nou sector în vederea atragerii de vizitatori. Intenția este de a arăta că Timișoara este un jucător regional pe piața evenimentelor academice, de afaceri sau industrii creative. Astfel, a lansat o selecție a furnizorilor și a spațiilor care vor fi parte a primei…
Visit Timișoara lansează o nouă campanie de promovare a orașului ca și destinație turistică de primăvară, având ca laitmotiv florile
Timișoara va fi promovată în România, Serbia și Ungaria ca și destinație turistică, ca și parte a unei noi campanii inițiate de Visit Timișoara. Campania „Timișoara înflorită / Timișoara in Bloom” va fi o campanie care invită turiștii să exploreze orașul prin intermediul unui calendar al înfloririlor și al unor trasee tematice având ca temă…
Timișoara e prezentată la cel mai mare târg de turism din lume
De marți până joi, Visit Timișoara participă la Târgul de Turism de la Berlin (ITB Berlin), pentru a promova capitala Banatului ca și destinație turistică, la cel mai mare eveniment de profil din lume adresat profesioniștilor. Aceasta este a treia oprire din acest an, după prezența la târgurile din Viena (ianuarie) și Budapesta (februarie). La…
Visit Timișoara promovează orasul, ca și destinație de city break, în Serbia și Ungaria
Visit Timișoara a programat, în februarie, două noi acțiuni de promovare a Capitalei Banatului ca și destinație turistică, mai precis ca și o posibilitate de city break. Astfel, a fost demarată o campanie activă în Serbia și e programată o participare la Târgul de Turism de la Budapesta. Campania de promovare în Serbia se va…
Timișoara, promovată cu cărți poștale. 230 de modele sunt oferite pentru Valentine`s Day sau de Dragobete
Visit Timișoara se pregătește din timp,temeinic, pentru zilele îndrăgostiților. Cei care derulează proiectul de promovare turistică a orașului a pregătit peste 230 de modele diferite de cărți poștale cu Timișoara, dar și cu imagini romantice, pentru timișorenii și vizitatorii care vor să trimită un mesaj special unei persoane dragi de Valentine`s Day sau de Dragobete. …