Visit Timișoara, organizația care promovează capitala Banatului, își propune să susțină un nou sector în vederea atragerii de vizitatori. Intenția este de a arăta că Timișoara este un jucător regional pe piața evenimentelor academice, de afaceri sau industrii creative.
Astfel, a lansat o selecție a furnizorilor și a spațiilor care vor fi parte a primei ediții a Meeting PlannersGuide Timișoara. Orașul va fi primul din România care lansează procesul de realizare a unui ghid dedicat atragerii de congrese, conferințe și evenimente internaționale, iar inițiativa aparține Visit Timișoara. Ghidul realizat va conține informații centralizate despre spațiile de evenimente, unitățile de cazare și furnizorii locali din Timișoara.
„Astfel de instrumente sunt standard în orașele care atrag și găzduiesc congrese, conferințe și întâlniri de afaceri. Timișoara este deja o destinație atractivă pentru organizatorii de astfel de evenimente, iar acum vrem să le oferim o imagine completă și coerentă a ofertei locale – de la spații și servicii, la expertiză și ospitalitate. De fapt, facem să le fie mai ușor să aleagă Timișoara. Ne propunem să atragem în oraș evenimente relevante din domenii strategice pentru viitorul orașului: educație, inovare, tehnologie, sănătate, industrie, democrație și valori europene sau industrii creative. Ținta noastră este să devenim un jucător regional pentru segmentul evenimentelor cu până la 500 de delegați din afara orașului”, spune primarul Dominic Fritz.
Furnizorii de asemenea servicii se pot înscrie completând un formular pe site-ul www.visit-timisoara.com. Înscrierea este gratuită, are loc până la data de 31 mai 2025, și este pentru toți cei care îndeplinesc criteriile de eligibilitate și calitate disponibile la aceeași adresă. Se pot înscrie hoteluri, centre de conferințe, restaurante, transportatori și alți furnizori de servicii relevante pentru organizarea de evenimente.
„Meeting PlannersGuide va fi un instrument valoros prin care vom putea promova Timișoara în rețelele internaționale de organizatori de evenimente. Această etapă de selecție este esențială pentru a construi un conținut solid, credibil și reprezentativ pentru oraș. Invităm toți profesioniștii din domeniul ospitalității și serviciilor să ni se alăture în acest demers comun”, a declarat Laura Boldovici, Manager al Destinației Timișoara.
Comentarii prin facebook