Timișoara va fi promovată în România, Serbia și Ungaria ca și destinație turistică, ca și parte a unei noi campanii inițiate de Visit Timișoara. Campania „Timișoara înflorită / Timișoara in Bloom” va fi o campanie care invită turiștii să exploreze orașul prin intermediul unui calendar al înfloririlor și al unor trasee tematice având ca temă florile.
Campania propune patru trasee de vizitare, care ghidează turiștii spre cele mai câteva locuri din oraș: Sakura la Timișoara – un traseu de 1 km, cu cireși japonezi și pruni roșii, ideal în lunile martie-aprilie, La lalelele din centru – un traseu de 1,2 km, cu lalele și pansele, ideal în lunile martie-aprilie, Grădinile fermecate – un traseu de 1 km, cu lalele, pansele, magnolii, glicena, azalee, hortensii, trandafiri, ideal în lunile martie-mai, respectiv Marele tur al florilor – un traseu de 4km, cu pruni roșii, cireși japonezi, magnolii, lalele, pansele, glicena, azalee, ideal în lunile martie-aprilie.
Toate aceste trasee sunt disponibile online, pe www.visit-timisoara.com/ro/in-bloom , alături de oferte exclusive de cazare pentru turiști, multe dintre ele valabile și de Paște. În plus, suveniruri inspirate de campanie pot fi găsite la magazinul oficial de suveniruri al Timișoarei de pe str. Alba Iulia, lângă Infocentrul Turistic.
„Timișoara înflorită este cea mai frumoasă imagine a orașului. Vom vorbi în trei țări și în trei limbi despre farmecul parcurilor și grădinilor noastre și le vom spune tuturor să vină să vadă, să filmeze, să posteze frumusețea orașului nostru”, anunță Laura Boldovici, directoarea Visit Timișoara.
Campania este realizată cu sprijinul Municipiului Timișoara și Horticultura SA, iar catalogul întocmit de Visit Timișoara include informații despre perioada de înflorire, adrese și hărți pentru cele mai spectaculoase specii de flori din oraș, îngrijite de Horticultura și Iulius Gardens.
Comentarii prin facebook