Caravana UPT a ajuns, în doar două luni, în fața a aproape 11.500 de elevi de liceu de la 122 de licee, din opt județe. Universitatea Politehnica Timișoara a derulat în perioada septembrie – noiembrie 2018 o serie de campanii de marketing educațional. Obiectivul acțiunii a fost creșterea gradului de informare și accesul elevilor de liceu la învățământul superior tehnic.
Membrii Centruluid e Consiliere și Orientare în Carieră – cadre didactice și studenți deopotrivă – au trecut pe la licee din județele Alba, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Gorj, Hunedoara, Mehedinți și Timiș. Au fost realizate seminarii de consiliere pentru elevi, iar bilanțul relevă muncă depusă. Au beneficiat de consiliere și orientare elevii din 122 licee, din care 62 licee din mediul rural și orașe sub 10.000 de locuitori. Numărul de elevi informați a fost de 11461, din care 3675 elevi de la licee din mediul rural și orașe sub 10.000 de locuitori.
Universitatea Politehnica Timișoara a derulat mai multe activități de promovare în rândul elevilor de liceu a studiilor superioare tehnice, care reprezintă o oportunitate, având în vedere cererea mare de ingineri de pe piața muncii. La admiterea din acest an, UPT a alocat locuri speciale pentru elevii care provin de la licee din mediul rural.
Activitățile s-au derulat în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2018-0524, cu titlul: „Consiliere și orientare pentru sporirea accesului la un învățământ superior tehnic corelat cu cererea pieței muncii (CO-ASIST)”.
Comentarii prin facebook