În cadrul şedinţei de plen a Consiliului Local Timişoara, aleşii locali vor avea de aprobat un proiect de modificare a zonelor în care acționează sistemul TimPark, de taxare a şoferilor care parchează pe spaţiul public. Printre „minunile” proiectului se numără şi eliminarea de pe lista străzilor vizate de sistem a celor din zona centrală a oraşului, unde de ani de zile e zonă pietonală.
Consilierii locali vor avea de aprobat o listă de străzi care nu mai e de actualitate de ani buni de zile. Pe de altă parte, proiectul prevede includerea pe lista străzilor unde şoferii vor fi arşi la buzunar pentru că parchează pe marginea drumului ar urma să apară o serie de locaţii noi, cum ar fi parcarea de la Termal sau cea de lângă Baza Electrica, toate din apropierea zonei Complexului Studenţesc şi a principalelor universităţi timişorene.
„Prin adresa nr.6320/29.10.2019, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara sub nr. RE2019-002222/30.10.2019, SC Drumuri Municipale SA solicită modificarea şi completarea HCLMT nr.244/27.06.2017, astfel: eliminarea din Anexa 1 prevăzută la art. 3 din HCLMT nr. 244/27.06.2017 a următoarelor amplasamente: str. E. Ungureanu şi str. Gen. Eremia Grigorescu si completarea Anexei 1 prevăzută la art.3 din HCLMT nr. 244/27.06.2017 în ceea ce priveşte bunurile date în concesiune, cu următorul amplasament: B-dul vasile Parvan nr.5 si nr.5A (Parcare Baza Sportiva Electrica)”, se spune în proiectul de hotărâre.
Cei care administrează sistemul TimPark au găsit şi o altă metodă de a aduna mai mulţi bani din parcări, anume prin trecerea unor locaţii în zone tarifate mai scump, aceasta, spune societatea care administrează sistemul, pentru a descuraja parcarea pe termen lung în zona centrală. De asemenea, se introduc noi locaţii în cele vizate de TimPark, cum ar fi bulevardul Bulbuca, adică Liviu Rebreanu, Pestalozzi şi Bulevardul Eroilor de la Tisa.
„Propunerile de modificare şi completare a Regulamentului vizează, în principal, măsuri care au ca scop descurajarea parcării pe termen lung în zona centrală a municipiului Timişoara şi implementarea unui regim strict care să asigure în acelaşi timp un grad cât mai mare de rotaţie a utlizatorilor, pentru a controla cererea de locuri de parcare, dupa cum urmează: eliminarea din zona tarifară I (roşie) şi trecerea in cadrul zonei tarifare 0 (verde) a locaţiilor B-dul I.C. Brătianu si Str. Carol Telbisz; retragerea din sistemul TimPark a străzilor devenite pietonale din zona centrală a orasului si completarea listei strazilor pe care se aplica sistemul TimPark cu locaţiile: B-dul Dr. Iosif Bulbuca – zona tarifara III (albastră), B-dul V. Parvan nr. 5 si nr. 5A – zona tarifara II (galbena), B-dul C. Coposu nr.1, Str. Pestalozzi si B-dul Eroilor de la Tisa – zona tarifara II (galbenă)”, se mai arată în proiect.
Comentarii prin facebook