Societatea timişoreană de apă şi canal Aquatim oferă clienţilor posibilitatea să primească facturile pe mail, iar avantajele prezentate se referă la economii de timp şi spaţiu pentru organizarea corespondenţei.
Utilizarea platformei online dedicate clienților, de pe site-ul www.aquatim.ro vine cu o serie de avantaje, printre care şi activarea facturii prin e-mail, pentru toate categoriile de clienți, persoane fizice, asociații de locatari etc. Activarea ese posibilă numai de pe platforma dedicată clienților și implică înregistrarea ca utilizator, operație pentru care e nevoie de o adresă validă de e-mail și două informații de pe factură: codul de client („cod incas”) și numărul contractului. Un utilizator înregistrat pe www.aquatim.ro poate activa facture prin e-mail în doi pași: după accesarea contului, se selectează „ACTUALIZARE DATE”, apoi „CONFIGURARI”, unde se bifează în căsuța corespunzătoare mențiunii „accept condițiile pentru activarea facturii prin e-mail”. Este important de reținut că începând cu data de 1 iunie a.c., odată cu alegerea acestei opțiuni, factura nu va mai fi expediată prin poștă, sub formă tipărită.
Prin folosirea platformei online, clienții Aquatim se bucură și de alte câteva avantaje: pot plăti factura de apă în siguranță, de acasă, cu un card bancar, au toate facturile organizate la un loc, scapă de grija scadențelor (sistemul permite setarea unor alarme de plată la scadență, prin e-mail), pot urmări consumul (și depista eventuale defecte etc) și transmite sesizări direct din cont, mai spun reprezentanţii societăţii.
Informații detaliate se găsesc pe site-ul Aquatim, în „Manualul platformei on- line”, la: https://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html
Comentarii prin facebook