Deputatul USR de Timiş Cătălin Drulă a anunţat că a fost asigurat de conducerea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) că marţi va fi lansată licitaţia pentru elaborarea studiului de fezabilitate aferent centurii de vest. Această parte a centurii va închide inelul Timişoarei
Cătălin Drulă afirmă că acest segment va rezolva mare parte din traficul extraurbarn care perturbă Timişoara.
„Acest ultim sector este necesar pentru întregirea inelului de centură. Este foarte important ca inelul să fie complet pentru a degrava de trafic arterele care intră în oraș. Nu în ultimul rând, acest sector vestic ar prelua și traficul din zona de sud a județului şi Serbia, dar și din vestul orașului către autostrada A1, prin noul drum de legătură Timișoara (Sânandrei)-A1, care este deja în licitație pentru proiectare și execuție. Sper ca promisiunea să fie respectată și să vedem licitația lansată cât mai curând”, a subliniat Drulă.
El spune că nu se va lăsa până când proiectul nu va deveni realitate.
„O să vorbesc mult despre acest subiect până se întâmplă ceva şi se mişcă lucrurile. Vă reamintesc că ar trebui lansată licitaţie pentru lansarea documentaţiei pentru acest proiect”, a spus Drulă în cadrul unei conferinţe de presă.
Acest obiectiv de infrastructură nu va fi complet funcţional decât în momentul în care va fi finalizat integral.
„Un inel de centură pentru a fi funcţional şi a-şi face rolul, mai ales într-un oraş dispus în câmpie, precum Timişoara, trebuie să fie un inel complet. Sectorul care lipseşte şi care a fost prevăzut iniţial în studiul de fezabilitate al inelului de centură este Centura de Vest, care merge în continuarea centurii sud, traversează Bega, are nod DN59A Timişoara – Săcălaz. Se finalizează după ce are nod cu DN6 Timişoara – Sânnicolau Mare, la giratoriul mare unde se termină centura actuală, în partea de nord. Tot inelul e necesar”, a mai subliniat deputatul Cătălin Drulă.
Comentarii prin facebook