De luni 25 octombrie, accesul în clădirea Direcției de Finanțe Timișoara, dar și în restul unităților se va putea face de către contribuabili doar în anumite condiții.
Începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscalã, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozitiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertã pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completarile ulterioare.
Astfel, vor avea acces persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare; persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negative certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore; persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Totodatã, ANAF va lua măsuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute reglementări începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR – COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descarcăt accesând acest link https://certificat-covid.gov.ro/login.
Obligațiile fiscale pot fi plătite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spațiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.
Pentru efectuarea plăților pot fi folosite servicii oferite de terți: Internet banking sau www.ghiseul.ro.
Informații generale în domeniul fiscal se pot obține la Call-center ANAF, la numărul de telefon 031.403.91.60.
Informarea poate fi vizualizată si pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscala, secțiunea ”Comunicate de presa” – www.anaf.ro.
Comentarii prin facebook