Linia troleibuzului M14, cea care traversează Dumbrăvița și care a creat problemele și disputele legate de proiectul de extindere la patru benzi a DJ 691, se va suspenda, dar mai durează câteva zile. Mai precis, încă cinci, am aflat după ce, marți, Alin Nica îl acuza pe primarul Timișoarei, Dominic Fritz, că a tras o ”țeapă”, blocând din nou proiectul pentru că municipalitatea ar fi refuzat scoaterea de sub tensiune a rețelei de alimentare cu curent electric, folosită de troleibuze.
Asociația Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, cea care a primit pe mână managementul rețelei de transport public din zona din municipiu și din jurul acestuia, a anunțat că, până la urmă, linia respectivă de troleibuz se suspendă. Doar că nu cand vrea constructorul.
”Urmare a lucrărilor de extindere la patru benzi a drumului județean 691, începând cu data de 25.09.2023, linia de troleibuz M14 va fi suspendată pe perioada lucrărilor”, a anunțat SMTT, luni seara.
A fost găsită, până la urmă, și soluția alternativă de transport.
”Legătura între Dumbrăvița și Timișoara va fi în continuare asigurată prin introducerea liniei de autobuz M14 pe traseul: Girație I.I. de la Brad (Timișoara) – Girație Centură (cartier Belvedere – Dumbrăvița). Linia de troleibuz 14 (G. Barițiu – I.I. de la Brad) va fi suplimentată cu 2 unități pentru a asigura o transbordare rapidă. Totodată vă informăm faptul că începând cu data de 25.09.2023 capătul liniei 23 va fi mutat de la stația Magnoliei la stația AEM”, a mai anunțat SMTT.
Programele de circulație vor putea fi consultate în stații și pe site-ul oficial al operatorului STPT: http://www.stpt.ro.
Comentarii prin facebook