Nici clubul sportiv al municipalității nu scapă de reorganizare. Primăria Timișoara a inițiat un proiect în acest sens, iar acum îl dezbate cu publicul pentru a decide varianta finală. Trebuie spus că prin această transformare, clubul sportiv primește în administrare baze sportive, preia personal angajat, dar și finanțările pentru sport de la Centrul de Proiecte. Până și sigla clubului e schimbată.
Primăria Timișoara organizează luni, 18 august, o dezbatere publică având ca temă Proiectul de hotărâre privind reorganizarea „Sport Club Municipal Timișoara”. Aceasta va avea loc de la ora 15 în sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. C.D. Loga nr.1, etaj 1. Persoanele interesate se pot înscrie online la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro, sau fizic la Camera 12 până la data de 18 august 2025, ora 10:00, precizând: nume, prenume, organizație reprezentată (dacă este cazul), adresa de e-mail (obligatoriu) pentru trimiterea modalității de conectare online în vederea participării la dezbatere.
Participanții care doresc să ia cuvântul vor preciza acest aspect în mesajul de înscriere și vor transmite punctele de vedere pe care doresc să le susțină în cadrul dezbaterii. De asemenea, aceștia își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre, în limita celor 3 minute alocate fiecărui participant.
Prin intermediul acestei modificări, noul SCM devine un fel de superputere între departamentele primăriei. Primește bani pentru finanțări, primește în administrare baze sportive, personal din mai multe părți.
Astfel, va avea loc transferul de activitate aferentă finanțării proiectelor sportive de la Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara la Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara’’. De asemenea, este programat transferul de activitate aferentă administrării bazelor sportive de la Direcția Generală Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar la Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara’’. Transferul de activitate se realizează împreună cu transferul personalului din cadrul Compartimentului Administrare Baze Sportive de la Direcția Generală Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar la Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara’’, cu menținerea funcției și a drepturilor salariale. Darea în administrare a bazelor sportive cuprinse în Anexa nr.6 din document este parte integrantă a prezentei hotărâri, către Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara’’ și va avea loc pe o perioadă de 5 ani. Totodată, se retrage dreptul de administrare a acestora de către Direcția Generală Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar.
Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara’’ se subrogă în toate drepturile și obligațiile Compartimentului Administrare Baze Sportive din cadrul Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar, începând cu data transferului de activitate. Dotările aferente bazelor sportive și necesare derulării activității Compartimentului Administrare Baze Sportive se preiau pe bază de protocol de către Clubul Sportiv ’’Sport Club Municipal Timișoara”.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat aici:
https://www.primariatm.ro/proiecte-hcl/49669d4f-63bb-49da-87f8-5e18b2861705 .
Dezbaterea va fi transmisă în direct pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Timișoara.













































Comentarii prin facebook