Ultimele două zile au adus și schimbarea tablierului metalic la pasajul inferior de la Parcul Botanic, aflat pe lotul 3 Timișoara Est – Ronaț -Triaj. Lucrările de modernizare efectuate sunt similare celor efectuate la la pasajul Popa Șapcă, tablierul va deservii circulației feroviare pe viitorul fir II modernizat.
La pasajele inferioare de pe străzile Gheorghe Lazăr și str. Brediceanu, în luna septembrie au fost montate poduri provizorii ce au drept scop mărirea gabaritului de trecere, după care se va proceda și aici la montarea de tabliere noi metalice.

Toate podurile de pe aceste pasaje vor fi cu cuvă de balast, structuri în care șinele de cale ferată sunt montate pe traverse și balast, exact ca pe terasament, preluând și distribuind uniform încărcăturile dinamice. Astfel trenurile vor circula mai lin peste aceste poduri, vibrațiile și șocurile fiind amortizate, iar nivelul de zgomot va fi mult mai redus.
Așa cum am mai menționat deja, pe drumul rutier Aleea Pădurea Verde va rămâne o singură trecere la nivel cu bariere și semnalizare de tip BAT, peste 3 linii de cale ferată. Trecerea la nivel de pe str. Avram Imbroane va fi desfințată, odată cu construirea pasajelor superioare destinate traficului rutier și pietonal de pe strada Gheorghe Adam, str. Baader, str. Comorii cu str. Radu de la Afumați și intersecția căii ferate cu DN 6.

Imagini: CFR Infrastructură Timișoara













































Comentarii prin facebook