Senatorul USR Raoul Trifan, a făcut o comparaţie între activitatea a doi deputaţi de Timiş în fruntea Ministerului Transporturilor, respectiv Cătălin Drulă şi Sorin Grindeanu. Şi i-a rezultat un mare plus la Drulă contra unui mare minus la Grindeanu.
“Eficiență și modernizare versus blocaje și bani pierduți”, este concluzia lui Raoul Trifan la o comparaţie între 260 de zile cu Cătălin Drulă la Transporturi și tot 260 de zile cu Sorin Grindeanu la cârma aceluiași minister. În comparaţia sa, Raoul Trifan s-a oprit la două obiective care privesc şi Timişoara
“Pentru prima dată după Revoluție, Cătălin Drulă a lansat realizarea proiectului Drum de mare viteză Craiova – Lugoj prin licitarea proiectării. În 2021 s-au depus ofertele și a fost anunțat câștigătorul. Ce a făcut Grindeanu chiar înainte să înceapă lucrările? A anulat ilegal licitația lansată în 2021, când deja era pe ultima sută de metri, decizie infirmată în primă instanță de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Rezultatul: se reintră în licitația inițială după luni de zile pierdute inutil”, a transmis Trifan
Al doilea obiectiv se referă la tronsonul lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, arătând că aici există un mare pericol de pierdere a unor fonduri europene.
“Cătălin Drulă a deblocat și licitația pentru construirea sectorului lipsă din A1 Holdea – Margina. Sorin Grindeanu a anulat și reluat licitația în acest an, ieșind complet din calendarul PNRR de finalizare a lucrărilor. Sunt șanse mari ca proiectul să nu se mai înscrie în termenul alocat, iar România să piardă 187 milioane de euro din cauza incompetenței. Acestea sunt doar două comparații, deloc măgulitoare pentru socialiștii cu epoleți, între mandatul lui Cătălin Drulă și mandatul ministrului Coaliției Sărăciei. Bilanțul complet îl puteți citi aici: https://www.usr.ro/bilant-260-de-zile-de-guvernare/”, a conchis Trifan.
Comentarii prin facebook