Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în zilele de 30 noimebrie și 1 decembrie, sărbători legale.
Colectarea e deşeuri
Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o zi obişnuită. Astfel, dacă în ziua de miercuri, 30 noiembrie 2022 și joi, 01 decembrie 2022, erau programate colectări de la adrese, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor, ca de obicei.
Birourile de relaţii clienţi şi casieriile vor fi:
– ÎNCHISE în ziua de 30 noiembrie 2022, sărbătoare legală.
– ÎNCHISE în ziua de 01 decembrie 2022, sărbătoare legală.
– DESCHISE din data de 02 decembrie 2022, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00
Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
Centrele fixe de colectare
Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:
– ÎNCHISE în ziua de 30 noiembrie 2022, sărbătoare legală.
– ÎNCHISE în ziua de 01 decembrie 2022, sărbătoare legală.
– DESCHISE din data de 02 decembrie 2022, de când se va relua programul obișnuit.
Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:
– Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
– Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3) (L-V:
9:00-17:00, S: 8:00-16:00)
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook. De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00 – 19:00.
Comentarii prin facebook