În Timiș., Centrul Mobil de Medicină Comunitară „Banat” derulează o campanie prin care le dăruiește copiilor de la școlile din mediul rural (și nu numai) periuțe și pastă de dinți pentru a încuraja păstrarea igienei. Din 2020, voluntarii cer și periuțele de dinți folosite înapoi și le vor da copiilor unele noi – programul „rabla”…
Inca 4.000 de tichete electronice pentru Programul Rabla
Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național, Rabla Clasic, va fi suplimentat cu aproximativ 4.000 de tichete electronice, a anunțat Ministerul Mediului. Decizia a fost luată după ce, în trei săptămâni de la începerea programului, tichetele alocate au fost epuizate.
Weekendul Inovatiei Ford, la Casa Auto: Vino sa conduci viitoarea ta masina!
Redescoperă plăcerea test drive-ului și rezervă-ți Ecobonusul Ford de minimum 500 de euro, suplimentar programului Rabla 2016! Vino să testezi direct tehnologiile avansate la Weekendul Inovației Ford, în showroom-ul Ford al Casei Auto Timișoara, din Calea Sagului, nr. 199, pe 7 și 8 mai!
Masini noi de peste 7,1 milioane de euro, in Programul Rabla 2015
20.000 de români își vor putea cumpăra, în acest an, mașini noi prin Programul „Rabla”, care va avea o valoare de 200 de milioane de lei. Alte 5.000 de tichete sunt destinate societăților comerciale. „Rabla” începe pe 1 aprilie, cu sesiunea de depunere şi validare a dosarelor producătorilor și distribuitorilor de autoturisme.
Tichetele din programul „Rabla” vor fi valabile doar 30 de zile
Gata cu interminabilele cozi de la Remat! Programul „Rabla” începe după 1 aprilie, tichetele vor fi exclusiv electronice și vor fi valabile doar 30 de zile. Valoarea primei va fi de 6.500 de lei.
Un fost director de la RATT crede ca tramvaiele reabilitate pot fi bune doar… de muzeu
Reabilitarea tramvaielor nu e o idee prea bună, iar Timișoara ar avea nevoie de vehicule noi, nu de „antichități” cu față nouă. Asta susține consilierul județean PP-DD Florian Zanfir, fost director de exploatare la RATT. Conform acestuia, un tramvai nou, fabricat la Arad, costă cam cât un tramvai reabilitat plus cheltuielile care vor apărea ulterior.