Arhiva pentru eticheta: rabla

Doar o mie din cele 4.700 de locuri disponibile la Rabla Local au fost ocupate. Timișorenii se pot înscrie în continuare în program

Doar o mie din cele 4.700 de locuri disponibile la Rabla Local au fost ocupate. Timișorenii se pot înscrie în continuare în program

Timișorenii mai au timp până pe 31 august, ora 16:30, să se înscrie în Programul Rabla local privind casarea autovehiculelor uzate. Primăria Timișoara a alocat buget pentru 4.700 de vehicule. Deocamdată interesul nu acoperă oferta, doar 1000 de solicitări fiind depuse. Solicitanţii, persoane fizice cu domiciliul în Timișoara, se pot înscrie pe site-ul AFM, la

programul rabla

Se aprobă modul de derulare al campaniei Rabla Local la Timișoara

Un număr de 4.700 de autovehicule înmatriculate pe o adresă din Timișoara vor putea fi casate prin intermediul programului Rabla Local. Primăria Timișoara pregătește acum modalitatea de încheiere a contractelor de finanțare pentru demararea proiectului. Consiliul Local a aprobat în februarie 2023 Bugetul Local al Municipiului Timișoara pe anul 2023, iar în cadrul acestuia s-a

rabla periuta de dinti

„Rabla” pentru periuța de dinți, în Timiș

În Timiș., Centrul Mobil de Medicină Comunitară „Banat” derulează o campanie prin care le dăruiește copiilor de la școlile din mediul rural (și nu numai) periuțe și pastă de dinți pentru a încuraja păstrarea igienei. Din 2020, voluntarii cer și periuțele de dinți folosite înapoi și le vor da copiilor unele noi – programul „rabla”

Masini noi de peste 7,1 milioane de euro, in Programul Rabla 2015

20.000 de români își vor putea cumpăra, în acest an, mașini noi prin Programul „Rabla”, care va avea o valoare de 200 de milioane de lei. Alte 5.000 de tichete sunt destinate societăților comerciale. „Rabla” începe pe 1 aprilie, cu sesiunea de depunere şi validare a dosarelor producătorilor și distribuitorilor de autoturisme.

Un fost director de la RATT crede ca tramvaiele reabilitate pot fi bune doar… de muzeu

Reabilitarea tramvaielor nu e o idee prea bună, iar Timișoara ar avea nevoie de vehicule noi, nu de „antichități” cu față nouă. Asta susține consilierul județean PP-DD Florian Zanfir, fost director de exploatare la RATT. Conform acestuia, un tramvai nou, fabricat la Arad, costă cam cât un tramvai reabilitat plus cheltuielile care vor apărea ulterior.

Top