Remaniat de PSD din fruntea Ministerului Transporturilor pentru incompetenţă, Răzvan Cuc este noua propunere a PSD pentru acelaşi minister. Asociaţia Pro Infrastructură consideră că această nominalizare este extrem de nocivă, catalogând-o drept „o ciorbă proastă reîncălzită”.
Asociaţia Pro Infrastructură consideră că şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la nivelul infrastructurii sunt egal cu zero dacă Ministerul Transporturilor va fi preluat din nou de Răzvan Cuc. „O ciorbă proastă reîncălzită: asta este propunerea Guvernului la Transporturi. Răzvan Cuc a mai fost ministru al Transporturilor în anul 2017, „performanţele” sale fiind de tristă amintire. Şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea ţării sunt zero, atât timp cât este condus de incompetenţi care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”, spun reprezentanţii organizaţiei. Ei dau şi câteva exemple privind „competenţele” lui Cuc
„În august 2017, Cuc se umplea de penibil „inaugurând” o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară și pe care se circula cu 30-35 km/h”.
„În iulie 2017, tot Cuc se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru șanțuri lipsă și mobilizare slabă, neînțelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale. Video tragicomic cu explicații subtitrat”.
„Apoi a <<tăiat panglica>> la 7,5 km din Centura Bucureşti, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfăşurare şi utilaje pe carosabil! Atenţie, nici astăzi nu este stratul de uzură aşternut pe DNCB între A1 şi DN7”.
„În mai 2017, habarnistul Cuc semna ca primarul, fără să înţeleagă ce i se petrece, OMT 600, infamul ordin de ministru creat de Ştefan Ioniţă, pe-atunci şeful CNAIR. Acesta modifica RADICAL condiţiile FIDIC care, din 2011, stabileau detaliile contractuale necesare proiectelor de infrastructură. Ordinul a fost aspru criticat de toată lumea. Experţii Comisiei Europene au ameninţat că ne blochează fondurile POIM pe transport dacă nu este abrogat. În ianuarie 2018 a fost înlocuit de noul model de contract naţional. Dar efectele OMT 600 se vor vedea mult timp, 160 km de autostradă şi podul suspendat peste Dunăre de la Brăila urmând să se construiască pe baza lui”.
„În mandatul lui Cuc s-au deschis 15 km de autostradă care erau de fapt finalizați din decembrie 2016 și s-au lansat licitații pe proiecte prost pregătite, cele mai multe nefiind încheiate nici astăzi, ba chiar unele îndreptându-se spre anulare”.
Comentarii prin facebook