Centura Sud de ocolire a Timişoarei nu are în noul buget asigurată finanţarea necesară, consideră cei de la Asociaţia Pro Infrastructură, la fel şi autostrada Timişoara – Moraviţa. Aceştia au analizat bugetul aprobat de preşedintele Klaus Iohannis şi au ajuns la concluzia că proiectele de investiţie în domeniul infrastructurii nu sunt printre cele „norocoase” în noul an.
Iar Centura Sud nu face excepţie, spun reprezentanţii organizaţiei, alături de numeroase alte proiecte de autostrăzi sau centuri de ocolire. Situaţia este una neplăcută, pentru că, cel puţin la nivel declarativ, noul guvern spunea că se va pune un accent deosebit pe acest tip de investiţii publice”.
„Președintele Klaus Iohannis a promulgat ieri (n.r. luni) legea bugetului de stat pentru anul 2020, după ce Guvernul Orban și-a asumat răspunderea în Parlament la finalul anului trecut pentru această lege. Deși, declarativ, vor fi prioritizate principalele investiții pe fonduri europene aflate în derulare, lucrurile nu par să stea așa. (…). Alte proiecte subfinanțate în 2020 în opinia noastră ar fi A3 Autostrada Transilvania și A3 Râșnov-Cristian, centurile Satu Mare, Timișoara, Rădăuți, reabilitarea DN76, realizarea studiilor pentru Autostrada Timișoara-Moravița, realizarea studiilor pentru modernizarea căilor ferate București-Giurgiu și Cluj Napoca-Oradea sau dublarea căii ferate între Mogoșoaia și Balotești. Solicităm premierului și ministrului Transporturilor să demonstreze și cu fapta, nu doar cu vorba, că sunt mai competenți decât predecesorii lor!”, solicită cei de la Asociaţia Pro Infrastructură.
Comentarii prin facebook