Activitatea cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara se suspendă în perioada sărbătorilor de iarnă, între 20 decembrie 2019 şi 13 ianuarie 2020. Ultima zi e lucru cu publicul va fi vineri, 20 decembrie, programul urmând să fie reluat luni, 13 ianuarie 2020. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an, arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice.
Astfel, la Serviciul Relaţionare Directă Cu Cetăţenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 20.12.2019, iar prima zi lucrătoare 13.01.2020, cu unele excepţii:
DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR
În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
Primiri cereri:
23 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
27 decembrie: 8:30 – 13:00
30 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
31 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00
Accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor se va face astfel: 4 ghişee de preluare a cererilor pe bază de programare online, la care se adaugă un ghişeu destinat cazurilor sociale, respectiv persoanelor vârstince care nu au posibilitatea de a se programa online.
Eliberări acte de identitate
23 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
27 decembrie: 8:30 – 13:00
30 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
31 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00
În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
Înregistrări naşteri
23 decembrie: 8:30 – 13:00
24 decembrie: 8:30 – 13:00
27 decembrie: 8:30 – 13:00
30 decembrie: 8:30 – 13:00
31 decembrie: 8:30 – 13:00
3 ianuarie 2020; 8:30 – 13:00
Înregistrări decese
23 decembrie, 24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00
26 decembrie: 10:00 – 12:00
27 decembrie: 8:30 – 13:00
28 decembrie: 10:00 – 12:00
2 ianuarie 2020: 10:00 – 12:00
3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00
În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Biroul Proceduri Speciale de
Stare Civilă va fi suspendat programul de lucru cu publicul.
În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, va funcţiona doar biroul înregistrări decese în intervalul orar 10:00-12:00.
DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST
Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 20 decembrie până în 13 ianuarie 2020. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara va fi:
20.12.2019- 24.12.2019 – între orele 09.00-12.00
25.12.2019-26.12.2019 – programul va fi suspendat
27.12.2019 – între orele 09.00-12.00
30.12.2019-31.12.2019 – între orele 09.00-12.00
01.01.2020-02.01.2020- programul va fi suspendat
03.01.2020 – între orele 09.00-12.00
06.01.2020- 10.01.2020 – între orele 09.00-12.00
În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, în aceste zile programul va fi suspendat. În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211 în intervalul orar 08.30-16.00.
DIRECŢIA DE URBANISM îşi va întrerupe programul cu publicul începând cu data de 16.12.2019, urmând ca acesta să fie reluat în data de 13.01.2020.
DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara – ultima zi de program cu publicul va fi in data de 20.12.2019, programul de lucru fiind reluat în data de 13.0l.2020, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură în perioada menţionată, vor prelua şi vor înregistra declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice privitoare la clădiri si terenuri. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi a taxelor locale va fi reluată din 13.01.2020; Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara în perioada menţionată, vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atesatre fiscală pot fi depuse până în data de 20.12.2019, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 13.01.2020. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 20. 12.2019.
CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ – programul de lucru în perioada 20.12.2019 – 11.01.2020 va fi Luni-Vineri, între orele 09:00-17:00; Sâmbătă, între orele 09:00-15:00; În zilele sărbătorilor legale 25 – 26.12. 2019 şi 1 – 2.01.2020 programul va fi suspendat.
Comentarii prin facebook