Fără activitate cu publicul la Primăria Timişoara până pe 13 ianuarie. Vedeţi ce servicii vor funcţiona şi programul acestora

primaria timisoara

primaria timisoara

Activitatea cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara se suspendă în perioada sărbătorilor de iarnă, între 20 decembrie 2019 şi 13 ianuarie 2020. Ultima zi e lucru cu publicul va fi vineri, 20 decembrie, programul urmând să fie reluat luni, 13 ianuarie 2020. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an, arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice.

Astfel, la Serviciul Relaţionare Directă Cu Cetăţenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 20.12.2019, iar prima zi lucrătoare 13.01.2020, cu unele excepţii:

DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

Primiri cereri:

23 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

27 decembrie: 8:30 – 13:00

30 decembrie:  8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

31 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00

Accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor se va face astfel: 4 ghişee de preluare a cererilor pe bază de programare online, la care se adaugă un ghişeu destinat cazurilor sociale, respectiv persoanelor vârstince care nu au posibilitatea de a se programa online.

Eliberări acte de identitate

23 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

27 decembrie: 8:30 – 13:00

30 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

31 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

Înregistrări naşteri

23 decembrie: 8:30 – 13:00

24 decembrie: 8:30 – 13:00

27 decembrie: 8:30 – 13:00

30 decembrie: 8:30 – 13:00

31 decembrie: 8:30 – 13:00

3 ianuarie 2020; 8:30 – 13:00

Înregistrări decese

23 decembrie, 24 decembrie: 8:30 – 13:00; 14:00 – 16:00

26 decembrie: 10:00 – 12:00

27 decembrie: 8:30 – 13:00

28 decembrie: 10:00 – 12:00

2 ianuarie 2020: 10:00 – 12:00

3 ianuarie 2020: 8:30 – 13:00

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Biroul Proceduri Speciale de

Stare Civilă va fi suspendat programul de lucru cu publicul.

În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, va funcţiona doar biroul înregistrări decese în intervalul orar 10:00-12:00.

DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST

Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 20 decembrie până în 13 ianuarie 2020. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara va fi:

20.12.2019- 24.12.2019 – între orele 09.00-12.00

25.12.2019-26.12.2019 – programul va fi suspendat

27.12.2019 – între orele 09.00-12.00

30.12.2019-31.12.2019 – între orele 09.00-12.00

01.01.2020-02.01.2020- programul va fi suspendat

03.01.2020 – între orele 09.00-12.00

06.01.2020- 10.01.2020 – între orele 09.00-12.00

În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, în aceste zile programul va fi suspendat. În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211 în intervalul orar 08.30-16.00.

DIRECŢIA DE URBANISM îşi va întrerupe programul cu publicul începând cu data de 16.12.2019, urmând ca acesta să fie reluat în data de 13.01.2020.

DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara – ultima zi de program cu publicul va fi in data de 20.12.2019, programul de lucru fiind reluat în data de 13.0l.2020, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură în perioada menţionată, vor prelua şi vor înregistra declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice privitoare la clădiri si terenuri. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi a taxelor locale va fi reluată din 13.01.2020; Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara în perioada menţionată, vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atesatre fiscală pot fi depuse până în data de 20.12.2019, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 13.01.2020. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 20. 12.2019.

CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ – programul de lucru în perioada 20.12.2019 – 11.01.2020 va fi Luni-Vineri, între orele 09:00-17:00; Sâmbătă, între orele 09:00-15:00; În zilele sărbătorilor legale 25 – 26.12. 2019  şi 1 – 2.01.2020 programul va fi suspendat.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Vreau schimbarea în administrație a spus: (decembrie 17th, 2019 at 15:14 )

Robu și-a suspendat activitatea de peste un an.
De când nu mai acordă audiențe. !!
Se.simte prea prețios țărăușull ăsta de Bocsig, că să le asculte problemele timișorenilor.
Iar pe CityMamagerul Kristof, nu-l baga nimeni in seama in primărie. Toți rad de lacheului Lae.
O bătaie de joc aceasta administrație.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


Vessmary

Administratie vezi arhiva Administratie

L'architect du beaute

Politica vezi arhiva Politica

MINA Pop-Up 3 octombrie - 12 ianuarie

Sport vezi arhiva Sport

Lugojul, eșec dramatic la Blaj, dar nu a venit acasă cu mâna goală

Aproape de șocul campionatului! Voleibalistele de la CSM Lugoj au fost foarte aproape de a produce o mare surpriză în întâlnirea cu liderul Diviziei A1, CSM Volei Alba Blaj. Formația din Lugoj a început meciul în forță și a condus cu 2-0 la seturi, iar în actul trei, la scorul de 23-23, a avut atacul...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Lugojul, eșec dramatic la Blaj, dar nu a venit acasă cu mâna goală
dermaskin-orizontal

Social vezi arhiva Social

Impact fatal! Din păcate, un nou accident mortal din cauza neatenţiei

Un bărbat a condus un autoturism dinspre strada Oloșagului din municipiul Lugoj înspre localitatea Știuca, iar la un moment dat, la trecerea la nivel cu calea ferată, simplă fără bariere, a intrat în coliziune cu un tren care circula dintre București înspre municipiul Timișoara. În urma impactului, din nefericire, a rezultat decesul bărbatului. În cauză,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Impact fatal! Din păcate, un nou accident mortal din cauza neatenţiei
isho.ro
Muzeul National al Banatului

Economic vezi arhiva Economic

La UVT va avea loc o nouă ediție a Maratonului de Antreprenoriat

Universitatea de Vest din Timișoara organizează o nouă ediție a „Maratonului de Antreprenoriat”. Evenimentul are loc marți, 26 noiembrie 2024, începând cu ora 9:30, în Aula Magna a universității. Participanții vor avea ocazia să urmărească expuneri și studii de caz speciale și să interacționeze cu personalități recunoscute din domeniul antreprenoriatului, care vor oferi publicului un capital...
Citeşte tot articolul Citeste articolul La UVT va avea loc o nouă ediție a Maratonului de Antreprenoriat

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Potrivit primelor rezultate de tip exit-poll, în turul II al alegerilor prezidenţiale se vor confrunta Marcel Ciolacu (PSD) şi Elena Lasconi (USR). Potrivit Avangarde, ordinea candidaţilor este următoarea (ora 19): Marcel Ciolacu – 25% Elena lasconi – 18% Călin Georgescu – 16% George Simion – 15% Nicolae Ciucă – 14% Mircea Geoană – 5% Kelemen...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Rezultate exit-poll. Marcel Ciolacu şi Elena Lasconi intră în turul II al alegerilor prezidenţiale!
Secțiile de votare din Complexul Studențesc, dar și deja celebra (electoral) localitate Dobrești, acolo unde s-a născut și patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Daniel, sunt cele care au atras cel mai mare procent de votanți. În toate cazurile a fost depășit gradul de prezență de 100%. Astfel, cel mai mare grad de prezență s-a înregistrat, la...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Studenții din Timișoara se înghesuie la vot. Pe lista recordurilor de prezență, din nou apare Dobrești
Eugen Dogariu, senator de Timiș, spune că la vot a ales ”calea sigură pentru Timiș”. El și-a exprimat votul la orele prânzului, la secția deschisă la Liceul Calderon. Eugen Dogariu își dorește păstrarea ritmului de dezvoltare pentru județ și pentru România. „Am votat astăzi cu calea sigură pentru Timiș. Am votat astăzi cu singurul candidat...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Eugen Dogariu, senator de Timiș, după vot: ” Sper într-un viitor mai bun pentru România și pentru județul Timiș”
Candidat la un loc de senator pe lista PNL, fost viceprimar al Timișoarei, actual consilier local, Cosmin Tabără, a votat în această dimineață în cadrul scrutinului pentru alegerile prezidențiale. După ce și-a exprima opțiunea electorală, Tabără a spus că a votat responsabil, pentru echilibru. ”Am votat responsabil, pentru echilibru, onestitate si diplomație. România are nevoie...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cosmin Tabără a votat pentru echilibru, onestitate și diplomație
După ce și-a exercitat dreptul la vot, Alfred Simonis,  preşedintele PSD Timiş, totodată președinte al Consiliului Județean, a spus că a votat ”calea sigură pentru România”. Alfred Simonis a spus că a ales candidatul care nu e perfect, dar care și-a făcut treaba la guvernare. ”Am votat cu un om care și-a demonstrat competența la...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alfred Simonis, la ieșirea din cabina de vot: ”Am votat cu un om care și-a demonstrat competența la guvernare”
Top