Societatea Aquatim SA a anunțat că, pentru limitarea contactului și reducerea riscurilor, pe întreaga perioadă a stării de urgență, se va sista citirea apometrelor. Vor fi emise facturi în baza mediei consumurilor pe ultimele 6 luni, urmând ca acest consum estimat să fie regularizat la o citire ulterioară acestei perioade.
Având în vedere situaţia, se recomandă autocitirea, clienții pot să citească și să transmită indexul apometrului pe unul din canalele puse la dispoziție de către companie: pe e-mail, la adresa consum@aquatim.ro, prin formularul dedicat de pe site (https://www.aquatim.ro/index-contor) prin intermediul contului deschis pe platforma client sau telefonic, la numerele 0754 223 856 şi 0256 226 656, program 8-15, sau prin SMS la orice oră.
În cazul în care vor exista neconcordanțe între citirile transmise si factură, clienții sunt sfătuiți să se adreseze Serviciului Relații clienți, on-line sau telefonic.
Societatea timişoreană a luat toate măsurile privitoare la protecția populației împotriva răspândirii virusului COVID-19, prin punerea la dispoziția clienților a variantelor on-line pentru probleme care vizează Serviciile Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice.
Astfel, adresele de e-mail unde se pot transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate sunt: contracte@aquatim.ro, relatii.clienti@aquatim.ro respectiv serviciul.tehnic@aquatim.ro. Numerele de telefon ale acestor birouri sunt: Relaţii Clienţi (0256 203 650, 0754 099 502), Tehnic (0256 203 652, 0754 099 501), Contracte (0754 099 503, 0256 203 650).
Reamintim, de asemenea, metoda de plată on-line a facturii de pe portalul: https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp.
Pentru preluarea sesizărilor cu privire la funcționalitatea sistemelor de alimentare cu apă și de canalizare, dispeceratul Aquatim este disponibil NON STOP la numerele de telefon 0356-914, 0256-201.362 sau 0756-119.528.
Comentarii prin facebook