Primăria Timişoara se pregăteşte să implementeze o Comisie care era prevăzută de o prevedere legală din 1991. Aceasta ar urma să semneze protocoale de colaborare cu o serie de instutuţi şi soceiăţi care oferă diferite avize şi să ofere, contra cost, celor interesaţi, Acordul Unic.
Mai pe înţelesul tuturor, primăria va obţine pentru cei interesaţi toate acordurile necesare pentru demararea unei construcţii. În acest sens, se vor semna acorduri de colaborare cu toate instituţiile care emist asemenea aprobări. Iar pentru aceasta se va înfiinţa Comisia de Acord Unic. Interesnat este că o asemenea comisie se putea realiza încă din 1991, dar nu a devenit realitate până acum.
„Autorităţile administraţiei publice de la nivel judeţean şi de la nivelul municipiilor reşedinţă de judeţ competente au obligaţia de a organiza în cadrul structurilor de specialitate. Comisia pentru acord unic, denumita in continuare C.A.U., in vederea obtinerii, contra cost în condiţiile legii, la cererea solicitantului, a avizelor şi acordurilor necesare autorizării executării lucrărilor de construcţii prin emiterea acordului unic, pe baza documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construire/desfiinţare, însoţită de documentaţiile tehnice de avizare specifice, depuse în format electronic.”, se spune în referatul aferent hotărârii de consiliu local promovată spre vot consilierilor locali.
Comentarii prin facebook