Concursul de desemnare a noului City Manager al Timișoarei merge înainte și, poate surpriza cea mai mare este că actualul consilier personal al primarului, Rudolf Gräf, nu participă la selecție, chiar dacă în mediul politic local era dat ca și numit deja pe acest post, după un concurs de fațadă. Era și ciudat ca după trei săptămâni de lucru pe actualul post să își dorească altul, a mai subliniat noul său șef, Dominic Fritz.
Merge pe teren cu viceprimarul Ruben Lațcău și verifică șantierele Timișoarei, dar și calitatea lucrărilor efectuate de firmele tocmite de municipalitate. Dar nu participă la concursul pentru desemnarea noului post de City Manager. Anunțul despre Rudolf Gräf a fost făcut de Dominic Fritz, primarul orașului, deși de la lansarea concursului respectiv se vorbea în oraș că noul consilier personal al edilului șef va fi și noul ocupant al funcției amintite, în urma concursului.
Concursul respectiv, unul ”voluntar”, decis de Fritz chiar dacă, legal, putea să numească direct noul ocupant, continuă. Și a ajuns în penultima etapă de selecție.
”Suntem acum în proces de selecție pentru City Manager. Am avut 300 de cv-uri depuse, acum suntem în faza de intervievare telefonică a 20 de oameni, dintre aceștia trei, maxim cinci vor rămâne și vor fi intervievați aici la primărie, de o comisie”, spune primarul.
Așa cum spuneam, Gräf nu a candidat pentru acest post.
”Nu pot să comentez despre cine a depus un CV la acest concurs. Dar, cred că nu se supără, Rudi nu și-a depus CV-ul la concurs. E un consilier foarte bun, care face o treabă excelentă acolo unde este. Mă bucur că nu a depus, pentru că dacă la trei săptămâni de la numire voia deja alt job, era ceva curios”, a mai subliniat Fritz.
Și concursurile pentru posturi cu greutate în Primăria Timișoara nu se opresc aici.
”O să anunț Agenția Națională pentru Funcționari Publici că voi face concurs pentru posturile de arhitect șef și secretar general al primăriei, aceste posturi sunt ocupate în acest moment interimar. Cei interesați să fie atenți, la începutul anului publicăm anunțurile”, a mai declarat Dominic Fritz.
El a admis că va avea loc o reorganizare a organigramei anul viitor. Vorbim despre o procedură mai amănunțită, dar în prima parte a anului viitor vor fi câteva modificări de urgență. Schimbarea ”mare” va avea loc după ce va fi realizat mult anunțatul audit al activității primăriei.
”Nu ne grăbim pentru că nu vrem să cârpim, așa cum s-a tot făcut în ultimii ani și în fiecare vară schimbam iar structura”, a încheiat primarul.
Comentarii prin facebook