Primăria Timișoara poate trimite cererile de finanțare din PNRR pentru cumpărarea a zeci de tramvaie, autobuze și troleibuze, dar și pentru un sistem de ticketing și supraveghere a mijloacelor de transport în comun. Consiliul Local a aprobat documentația aferentă cererilor de finanțare, acum urmează depunerea acestora.
Consiliul Local Timișoara a avut parte, joi, de unul dintre cele mai ”creștinești” plenuri din ultima lungă perioadă. 20 de consilieri locali au rezolvat în numai cinci minute, într-un acord total, cele două puncte introduse pe ordinea de zi a ședinței online. Mai mult, nu a fost nici măcar ordine de zi suplimentară!
Aleșii au votat și și-au dat acceptul pentru ca primăria să ceară din PNRR bani pentru achiziția a câteva zeci de noi mijloace de transport în comun, respectiv a unui nou sistem de ticketing. A fost o singură întrebare pusă, una ”pacifistă” pusă de fostul viceprimar, Dan Diaconu, care a întrebat de ce se cer autobuze cu lungimea de zece metri, pentru că, de obicei acestea au minim 12. explicația i-a fost oferită, de această dată extrem de elegant, de urmașul său pe post, Ruben Lațcău, care i-a explicat că acestea sunt cererile prevăzute în regulamentul de finanțare.
După doar câteva minute, într-o armonie totală, cele două proiecte s-au votat și Primăria Timișoara poate depune acum cererile de finanțare din PNNR.
Comentarii prin facebook