Specialiștii grupului de firme care a câștigat proiectul de execuție a celor zece kilometri lipsă din autostrada Lugoj – Deva sunt în aceste zile pe teren, unde realizează o serie de foraje geotehnice. În această perioadă are loc etapa de proiectare http://perioadă are loc etapa de proiectare https://debanat.ro/2022/12/incepe-proiectarea-pentru-lotul-lipsa-din-autostrada-lugoj-deva_382945.html.
Echipele specializate lucrează cu cinci instalații de forat. Cel mai probabil aceste operațiuni de forare în vederea stabilirii calității solului în zona dintre Holdea și Margina au fost deja efectuate de firmele care ar fi trebuit să lucreze, în trecut, la această porțiune dificilă din A1. Cel puțin teoretic, aceasta având în vedere că multe dintre studiile de specialitate sunt „efectuate” din birou, fără o vizită efectivă pe teren.
în luna octombrie 2022 CNAIR a semnat contractul cu asocierea Spedition UMB – Tehnostrade– SA & PE Construct – EURO-ASFALT, pentru finalizarea lucrărilor la autostrada A1, pe sectorul amintit.
Vizat este o porțiune din Lotul 2: km 27+620 – km 56+220, Secțiunea E și finalizarea Secțiunii D. Vă reamintim că acest tronson este singurul lipsă din A1, dintre Nădlac și Sibiu, fiind unul dificil, care include și realizarea a două tuneluri de lungime semnificativă.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, spunea în urmă cu o lună că lucrările la acest tronson ar urma să înceapă în această vară https://debanat.ro/2023/01/lucrarile-la-tronsonul-lipsa-din-autostrada-lugoj-deva-ar-urma-sa-inceapa-efectiv-in-mai-sau-iunie-anul-acesta_385554.html.
Comentarii prin facebook