UMB a început să își aducă utilajele de forare a tunelurilor de pe șantierul celor zece kilometri lipsă din autostrada A1, dintre Margina și Holdea. Aceasta chiar dacă încă nu a fost emisă autorizația de construire, din diferite motive birocratice.
O serie de imagini realizate de unul dintre user-ii forumului peundemerg.ro arată că grupul românesc de construcții a adus deja o serie de utilaje speciale cu care va lucra la realizarea tunelurilor amintite. În urmă cu o lună, societatea amintită și cei de la Romsilva au demarat defrișările și amenajarea drumului de acces spre organizarea de șantier.
Din păcate, proiectul este deja întârziat, iar autorizația de construire nu a fost încă emisă din cauza unor probleme… de mediu. Pentru a duce la bun sfârșit lucrarea, cei de la UMB s-au asociat cu o societate de construcții din Bosnia Herțegovina, Euroasfalt, care a lucrat în domeniul tunelurilor.
Contractul a fost câștigat de Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SĂ & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT , cu o ofertă financiară de 1.826.845.634,11 lei fără TVA, adică aproximativ 373 de milioane de euro. Durata lucrării este de 45 de luni, din care 11 luni proiectare și 34 de luni execuție, de la data emiterii ordinelor pentru proiectare, respectiv execuție.
Lucrarea include 2,13 kilometri de tunel forat cu două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 metri.
Foto: forum.peundemerg.ro
Comentarii prin facebook