Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va funcționa cu program extins în acest weekend, pentru a rezolva numărul mare de solicitări cu privire la înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.
Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul pentru rezolvarea rapidă a solicitărilor și pentru a facilita desfășurarea în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile autorităților administrației publice locale din data de 9 iunie 2024.
În acest sens, Direcția de Evidență a Persoanelor va primi cereri și va elibera acte de identitate sâmbătă, 6.04.2024, 09:00 – 13:00, respectiv duminică, 07.04.2024, 09:00 –13:00
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 04.04.2024 vor fi eliberate sâmbătă, 06.04.2024. Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 05.04.2024 vor fi eliberate duminică, 07.04.2024.
De asemenea, vor fi eliberate și cărțile de identitate tipărite până la data de 05.04.2024 (pentru cererile care au primit termen de eliberare 05.04.2024).
Cererile se depun fără programare.
Pentru informații suplimentare sau clarificări, vă rugăm să contactați Direcția de Evidență a Persoanelor la adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro sau la numerele de telefon: 0256/499359; 0256499476.
Comentarii prin facebook