Ziua de 24 ianuarie va fi una liberă pentru majoritatea serviciilor publice. Chiar dacă nu vor fi deschise casieriile operatorilor de utilități, există modalități alternative de plată a facturilor.
Casieriile Aquatim din întreaga arie de operare (Buziaș, Deta, Făget, Jimbolia, Sânnicolau Mare, Timișoara) și centrul clienți din Timișoara, str. Enric Baader nr. 11 vor fi închise vineri, 24 ianuarie. Factura de apă poate fi achitată online, pe site-ul www.aquatim.ro, prin aplicația pentru dispozitive mobile MyAquatim, precum și la oficiile poștale, prin rețelele bancare și la partenerii comerciali (pentru detalii consultați secțiunea Informații utile de pe site-ul nostru). Pentru sesizări legate de serviciile de apă și de canalizare se poate apela serviciul telefonic 0356914, disponibil non-stop. Muzeul Apei va fi închis în 24 și 25 ianuarie 2025.
În ziua liberă de 24 ianuarie 2025, la Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va funcționa doar Biroul înregistrări decese, având program de lucru cu publicul în intervalul orar 10:00 – 12:00.
De asemenea, magazinele PPC Energie din judeţele Timiş, Caraş–Severin, Arad și Hunedoara vor fi închise vineri, 24 ianuarie 2025, zi de sărbătoare legală. Serviciul de call-center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale.
Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică, se pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977. Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici – https://www.ppcenergy.ro/servicii-digitale/transmitere-index/?ppc-energie.
Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.
Plățile se pot efectua online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Pentru cei care preferă plata cu cardul, în majoritatea magazinele PPC Energie a fost implementată o soluție de plată prin POS.
Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/ , fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.












































Comentarii prin facebook